برکناری سه رئیس فدراسیون




نمایندگان فدراسیون ها در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان به خاطر تغییر آیین نامه این شورا حذف شدند.
پس از برکناری روسای فدراسیون های ورزشی که اتفاقی تکان دهنده ای برای ورزش کشور بود، این بار هم اتفاقی دیگر که دست کمی از برکناری روسای فدراسیون ها ندارد در ورزش پر تنش کشورمان پیش از آغاز المپیک 2012 لندن رخ دارد.
شورای برون مرزی با تغییراتی در اساسنامه، سه رئیس فدراسیونی که در این شورا حضور داشتند را برکنار کرد. محمد پولادگر، احمد دنیامالی و کریم صفایی سه رئیسی هستند که پیش از این در شورای برون مرزی فعالیت می کردند. با این تغییرات یکی از ارگان های اصلی و اساسی ورزش بدون حضور روسای فدراسیون ها و ورزشی ها ادامه کار خواهد داد.

احمد دنیامالی در گفتگو با مهر در خصوص برکناری اش از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: آقایان آیین نامه شورای برون مرزی را تغییر داده اند و کلا نام نمایندگان روسای فدراسیون ها را حذف کردند.

وی ادامه داد: ما متوجه نشدیم دلیل این امر چیست اما در هر صورت آقایان گفتند آیین را تغییر داده ایم. ضمن اینکه ما هنوز آیین نامه جدید را مشاهده نکرده ایم. در هر صورت از این پس شوراری برون مرزی بدون نمایندگان فدراسیون ها برگزار می شود. ضمن اینکه صحبت خاصی با ما در این راستا نشد.

کریم صفایی یکی دیگر از نمایندگان فدراسیون های ورزشی در شورای برون مرزی با تایید این خبر به مهر گفت: بدون اینکه به ما گفته شود، بدون هیچ دلیلی ما را از شورای برون مرزی کنار گذاشتند. البته می دان که همه این مسائل با نظر حمید سجادی رخ می دهد.

وی ادامه داد: اگر دلیل این امر را از آن ها سوال کنید می گویند خودشان نیامدند اما این ها معمولا دروغ زیاد می گویند. آقایان برای کارهای خیلی برزگ تر از این دلیلی نمی آوردند و می گویند حقمان است. این هم جزیی از حق آنهاست.

رئیس پیشین فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: اینها نه تنها به حرفهای خودشان پایبند نیستند، بلکه به قوانین داخل کشور و اخلاق هم پاینندی ندارد.

همسر اسطوره فقید استقلال :شنیده که در کمپ ناصر حجازی چاقو کشی شده است

از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می افتد بی خبر است تنها شنیده که در کمپ ناصر حجازی چاقو کشی شده است و می گوید:« منتظرم فتح الله زاده از سفر بیاید تا به او زنگ بزنم و  بگویم که نام کمپ را تغییر بدهند.»
این حرف بهنازشفیعی همسر ناصر حجازی است.او این را می گوید و ادامه می دهد:«من نه اخبار استقلال را دنبال می کنم و نه اخبار کمپش را.البته زمانی که آتیلا در استقلال بود برخی از اخبار این تیم را پیگیری می کردم اما حالا زیاد خودم را درگیر این مسائل نمی کنم.امروز  از طریق دوستان خانوادگی مان شنیدم که در کمپ استقلال درگیری شده است و یک سری اتفاقات دیگر هم رخ داده .موضع من و خانواده ام در این زمینه کاملا مشخص است.شخصیت و نام حجازی اصلا شایسته این نیست که در کمپی با نا او ، چاقو کشی کنند.من از طرف خانواده ام از آقای فتح الله زاده می خواهم که اگر قرار است این اتفاقات بیفتد بهتر است نام حجازی را از روی این کمپ بردارند.»

او با اشاره به اینکه در بین طرفداران حجازی کسی اهل دعوا راه انداختن نیست ، حرف هایش را این طور ادامه می دهد:« در این یک سالی که ناصر خان فوت کرده است طرفداران به من و خانواده ام ارادت خاصی داشته اند.همه آنها چشم پاک هستند و در بین شان آدم های چاقو کش دیده نمی شود. من نمی دانم ناصر خان چه زمانی طرفداران آهنین داشته است؟(منظور خانم شفیعی آدم هایی قوی هیکل است که در تمرینات استقلال دیده می شوند) طرفداران حجازی وقتی که به تمرین می آمدند با خودشان دسته گل می آورند نه چاقو و چیزهای دیگر.حجازی نه طرفداران چاقو کش دارد و نه طرفدارانی که اهل زیبایی اندام باشند.من راضی نیستم و خواهش می کنم که نام کمپ را با این شرایط تغییر دهید.»

همسر اسطوره فقید استقلال معتقد است که اگر الان خود ناصر خان هم  بود همین واکنش را نشان می داد.او در پایان می گوید:« می دانید،خانواده من از این اخلاق ها ندارند که برای رسیدن به عواید خودشان را به آب و آتش بزنند.اگر من و خانواده ام دنبال عواید و استفاده کردن از برند استقلال بودیم آدم مثل خیلی ها چاقو کش اجیر می کردیم تا آتیلا به استقلال برگردد.ناصر و آتیلا هیچ کدام از کار نام استقلال،خانه،زمین و ماشین نگرفتند.یک بار دیگر هم در پایان تاکید می کنم آنهایی که در کمپ استقلال چاقو کشی کرده اند طرفداران ما نبودند.شخصیت حجازی بالاتر از این حرف ها است که طرفدارانی اینچنینی داشته باشد.»