باشگاه استقلال قصد دارد دو روستا درمناطق زلزله‌زده آذربايجان را آباد كند

ناصر فريادشيران گفت: بهتر است آقاي فتح‌الله‌زاده به جاي شعار دادن و مصاحبه‌هاي رنگارنگ طلب مردم را بدهد.



مسئول فني سابق تيمهاي پايه استقلال در گفت‌وگو با ايسنا، تصريح كرد: شنيدم كه آقاي فتح‌الله‌زاده گفته باشگاه استقلال قصد دارد دو روستا درمناطق زلزله‌زده آذربايجان را آباد كند اما من مي‌گويم كه او به جاي اين شعارها فكري به حال طلبكاران استقلال كند كه سه سال است از اين باشگاه طلب دارند.



وي افزود: از تداركات گرفته تا كمك مربي پايه و خود من كه زمان آقاي واعظ آشتياني مسئول فني تيم‌هاي پايه و آكادمي استقلال بودم هنوز از استقلال طلبكاريم و بارها پيام و پيامك و نامه به آقايان داده‌ايم كه به هيچ كدام ترتيب اثر ندادند و انگار آقاي فتح‌الله‌زاده خودشان را به نشنيدن زده‌‌اند و تا به حال هم اگر چيزي نگفته‌ام به خاطر اين است كه آقاي فتح‌الله‌زاده طومار عدم انتقال نفت را امضاء كردند.



فريادشيران ادامه داد: من خودم طرفدار استقلالم اما امسال به هيچ عنوان دوست ندارم اين تيم بازي‌هايش را ببرد چون به مردم بدهكار است و تعجب مي‌كنم كه آقاي فتح‌الله‌زاده كه از دادن بدهي اندك ما عاجز است چطور مي‌تواند بازيكنان ميلياردي بخرد و روستا آباد كند؟



وي افزود: همه مي‌گويند شكايت كن اما به فرض كه شكايت كنم مگر چه اتفاقي مي‌افتد؟ اما اگر شكايت كنم بد شكايت خواهم كرد. مگر فدراسيون نمي‌داند كه باشگاه استقلال بدهكار است؟ مگر نگفته بودند كه تيمهاي بدهكار نمي‌توانند وارد ليگ برتر شوند؟ متاسفانه فقط حرف زده مي‌شود و عملي در كار نيست. من براي باشگاهي كه اسم بزرگي دارد و اما درونش هيچ چيز نيست و خالي خالي است تاسف مي‌خورم.



فريادشيران در ادامه داربي تهران را بسيار سطح پايين دانست و گفت: قديمي‌ها به خاطر دارند كه در كنار ليگ تخت‌جمشيد يك جام به نام گندم طلايي برگزار مي‌شد و اين بازي در حد آن بازي‌ها هم نبود و دو تيم حتي از دادن پنج پاس سالم عاجز بودند و تنها جنگ فيزيكي و دوندگي بود و براي اين دو تيم كه هزينه‌هاي ميلياردي كردند و هر چه ملي‌پوش وجود داشت را خريدند متاسفم.



وي افزود: اگر فوتبال ملي خوب مي‌خواهيم بايد از شايسته‌ها استفاده كنيم و بعضي شايسته‌ها مثل يعقوب كريمي، مهرآزما، ايمان موسوي‌و سوشا مكاني بيرون مانده‌اند و به تيمهايي مثل نفت تهران، ملوان و ... كه با هزينه‌هاي كمتري بسته شده‌اند توجه نمي‌شود.



مربي سابق نفت تهران همچنين درباره وضعيت نفت تهران گفت: بعد از تغيير و تحولاتي كه در كادر فني و تعدادي از بازيكنان اين تيم ايجاد شد كسي فكر نمي‌كرد كه نفت دوباره مثل سال گذشته شگفتي بيافريند اما خوشبختانه اين تيم امسال هم با نتايج خوبي كه گرفت نشان داد نتايج سال گذشته نفت اتفاقي نبوده و من به عنوان يك نفتي بسيار از اين بابت خوشحالم و به خانواده بزرگ نفت و كادر فني و بازيكنان اين تيم تبريك مي‌گويم.



وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه نفت تهران بتواند امسال با حضور ابراهيم‌زاده رتبه سال گذشته خود را ارتقاء بخشد و سهميه آسيايي كسب كند.