سر وکله آخوندها در مسابقات تیم های فوتبال









در بیش از 34 سال گذشته  کجا آخوندهای مرده و مفت خوران حوزوی حضور ندا شته اند؟ چون از مجلس جشن عقد عروسی 

تا مجالس سوگواری و  گورستان و موقع دفن جسدها و مساجد همه جا حضور پررنگ این غیرمولدان مفت خور  وجود داشته 

اند . به خصوص اینکه در متروی تهران هم بساط  دائر کرده اند . به  ویژه  در شرایطی که زنان که نیمی از جمعیت کشور را 

تشکیل می دهند و  تیم ورزشی فوتبال هم دارند. ولی با این وجود  زنان مجاز نیستند در کنار همسران شان در میادین ورزشی 

فوتبال حضور داشته باشند .ولی در عوض سر وکله آخوندها  همچون موقع مسابقات تیم های فوتبال در زمان تمرین تیم ملی 

فوتبال هم  پیدا می شود تا جوابگوی شک بین 2 و3 بازیگران باشند ! از این واضح تر دیکتاتوری اشغال گری آخوند ها در 

همه سطوح حکومتی و اجتماعی و ورزشی و .... به نمایش گذاشته شود؟











عکس های مهر، فارس، تسنیم و ایسنا از حواشی این تمرین را در زیر می بینید.

فرارو- آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از حضور در اردوی امارات درحالی عصر روز شنبه با حضور پیشکسوتان فوتبال خصوصا علی کریمی و اهالی رسانه برگزار شد که ملی‌پوشان پس از پایان تمرین از زیر قرآن رد شدند.به گزارش خبرنگار مهر، تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 و با حضور پیشکسوتان فوتبال و اهالی رسانه برگزار شد که بخش عمده آن به تنیس فوتبال و تمرینات تفریحی اختصاص برگزار شد.محور اصلی آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به امارات، بالابردن انگیزه و نشاط ملی‌پوشان با حضور مسئولان فدراسیون، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال و مدیران، سردبیران و خبرنگاران و عکاسان ورزشی بود که تلاش کردند انگیزه و نشاط را در بین ملی‌پوشان بارورتر از قبل کنند.حضور پیشکسوتان فوتبال باعث دلگرمی بیشتر بازیکنان تیم ملی شد، ضمن اینکه نشاط و شادابی را به کادرفنی تیم ملی هدیه کرد.اعضای تیم ملی فوتبال ایران درحالی کمپ تیم‌های ملی را ترک کردند که فدراسیون فوتبال همه عوامل حمایت از این تیم را در تمرین عصر شنبه گردهم آورده بود و حضور پیشکسوتان فوتبال کشورمان نیز به این مهم کمک کرد.در این تمرین حضور علی کریمی بیش از سایر پیشکسوتان مورد توجه قرار گرفته بود. کریمی که با نشاط خاصی در این تمرین حضور یافته بود، علاوه بر صحبت با کارلوس کی‌روش، با سایر بازیکنان گپ و گفت روحیه بخشی داشت. وی در اواسط این تمرین دقایقی با علی کفاشیان صبحت کرد و در پایان تمرین هم با علی کفاشیان و محمدرضا خلعتبری صحبت کرد.بازیکنان تیم ملی در پایان تمرین سبک خود طی مراسمی ویژه که از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده بود، پس از قرائت آیه الکرسی، از زیر قرآن عبور کردند و قرار است صبح یکشنبه برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی امارات شوند تا خود را برای دیدار روز 14 خردادماه برابر قطر آماده کنند.

داور يك كيف پر از دلار به ارزش 100 ميليون تومان از تيم ما گرفت





من دو تا سه سال قبل با استيل آذين بودم و مي ديدم كه علناً‌ بازيكن حريف و داور را مي خرند
سایت گل - بهروز رهبری فرد مدافع سابق پرسپولیس در هفته های گذشته به دلیل انتقادات تند و غیرمنصفانه از یحیی گل محمدی دوباره مطرح شده است. او اما در بخشی از مصاحبه بلندش با باشگاه خبرنگاران شدید ترین افشاگری ممکن را در موضوع تبانی انجام داده است. 
به گزارش گل ، رهبری فرد در این باره می گوید : تباني در فوتبال ما وجود دارد، خيلي هم وجود دارد. من دو تا سه سال قبل با استيل آذين بودم و مي ديدم كه علناً‌ بازيكن حريف و داور را مي خرند، خودم چون در ليگ يك بودم و ديده ام اين حرف ها را مي زنم و هيچ وقت بدون مدرك و سند حرف نمي زنم.
او که گرم صحبت شده ، حرفهای کلی را تمام می کند و مستقیم از موارد حرف می زند :  تيم ما يعني استيل آذين در آن سال همه را خريد. از گلر شموشك گرفته تا دفاع تراكتورسازي همه را خريديم.
باور کنید این هم از حرف های اوست : خود هدايتي و پروين مي دانند كه چه كاري كردند. خدا هم دقيقه 90 يقه ما را گرفت و در بازي آخر در تهران نتوانستيم تيمي كه بچه هاي محل ما هم آن ها را مي بردند(سپاهان نوین) را ببريم و صعود نكرديم. 
هدايتي اين مسائل را نمي دانست و من هم بعداً فهميدم، من 6 ماه بعد اين قضايا را فهميدم اما خيلي ها رأس اين ماجراها بودند و اين كارها را مي كردند.رهبری فرد که در کادر فنی استیل آذین حضور داشت ، سپس حرفهایش را متوجه  بخش داوری لیگ می کند و می گوید : يكي از


داوران در بازي آ‌خر يك كيف پر از دلار به ارزش 100 ميليون تومان از تيم ما گرفت تا بازي را درآورد اما هيچ كاري نكرد و پس از بازي گفت كه مگر يكي از بازيكنان شما خودش را در محوطه جريمه حريف زمين انداخت كه من پنالتي بگيرم؟ آن داور پول را گرفت و به همين راحتي 100 ميليون كاسب شد!






این حرفها ، اگر صحت داشته باشند واویلاست و اگر نه ، باید برخوردی با رهبری فرد کرد که اینطور اظهارنظر نکند... به هرحال ، پیگیری لطفا. به خصوص که این بار دانه درشت ها متهم شده اند!