برکناری سه رئیس فدراسیون




نمایندگان فدراسیون ها در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان به خاطر تغییر آیین نامه این شورا حذف شدند.
پس از برکناری روسای فدراسیون های ورزشی که اتفاقی تکان دهنده ای برای ورزش کشور بود، این بار هم اتفاقی دیگر که دست کمی از برکناری روسای فدراسیون ها ندارد در ورزش پر تنش کشورمان پیش از آغاز المپیک 2012 لندن رخ دارد.
شورای برون مرزی با تغییراتی در اساسنامه، سه رئیس فدراسیونی که در این شورا حضور داشتند را برکنار کرد. محمد پولادگر، احمد دنیامالی و کریم صفایی سه رئیسی هستند که پیش از این در شورای برون مرزی فعالیت می کردند. با این تغییرات یکی از ارگان های اصلی و اساسی ورزش بدون حضور روسای فدراسیون ها و ورزشی ها ادامه کار خواهد داد.

احمد دنیامالی در گفتگو با مهر در خصوص برکناری اش از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: آقایان آیین نامه شورای برون مرزی را تغییر داده اند و کلا نام نمایندگان روسای فدراسیون ها را حذف کردند.

وی ادامه داد: ما متوجه نشدیم دلیل این امر چیست اما در هر صورت آقایان گفتند آیین را تغییر داده ایم. ضمن اینکه ما هنوز آیین نامه جدید را مشاهده نکرده ایم. در هر صورت از این پس شوراری برون مرزی بدون نمایندگان فدراسیون ها برگزار می شود. ضمن اینکه صحبت خاصی با ما در این راستا نشد.

کریم صفایی یکی دیگر از نمایندگان فدراسیون های ورزشی در شورای برون مرزی با تایید این خبر به مهر گفت: بدون اینکه به ما گفته شود، بدون هیچ دلیلی ما را از شورای برون مرزی کنار گذاشتند. البته می دان که همه این مسائل با نظر حمید سجادی رخ می دهد.

وی ادامه داد: اگر دلیل این امر را از آن ها سوال کنید می گویند خودشان نیامدند اما این ها معمولا دروغ زیاد می گویند. آقایان برای کارهای خیلی برزگ تر از این دلیلی نمی آوردند و می گویند حقمان است. این هم جزیی از حق آنهاست.

رئیس پیشین فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: اینها نه تنها به حرفهای خودشان پایبند نیستند، بلکه به قوانین داخل کشور و اخلاق هم پاینندی ندارد.