ملی پوشان تیراندازی با كمان ایران با درخواست تغییر مربیان خود، از حضور در تمرینات خودداری كردند.
 
به گزارش ایرنا، میلاد وزیری و زهرا دهقان به عنوان دو كماندار المپیكی ایران قرار بود از روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز كنند اما با ارائه درخواستی از مسئولان فدراسیون تمرینات را تحریم كردند.

این دو كماندار درخواست كرده اند كه مربیان فعلی از سمت خود بركنار شوند و علاوه بر بازگشت مربیان كره ای به سمت خود، از زهرا شمس و حمزه صفایی نیز در كادر فنی تیم ملی استفاده شود.

زهرا شمس همسر میلاد وزیری و حمزه صفایی فرزند رییس سابق فدراسیون تیراندازی با كمان هستند.

حدود دو ماه قبل محمدعلی شجاعی سرپرست فدراسیون تیراندازی با كمان به دلیل نارضایتی از عملكرد مربیان كره ای تیم ملی، آنها را از كار بركنار و زبیدالله سلیموف را به عنوان سرمربی منصوب كرد.

در همان زمان هم ملی پوشان در اعتراض به این تغییرات از حضور در تمرینات خودداری كردند اما بعد از گذشت چند روز به اردو بازگشتند تا برای شركت در جام جهانی آمریكا آماده شوند.

این بار در حالی كه زهرا دهقان به تازگی سهمیه بازی های المپیك را كسب كرده است تا تعداد المپیكی های تیراندازی با كمان ایران به دو نفر برسد، داستان تحریم تمرینات تكرار شد تا در فاصله كمتر از یك ماه تا آغاز بازی های المپیك لندن موضوع شركت كمانداران ایران در این بازی ها زیر سوال برود.