علی دایی: اسم بردن از من در دادگاه اختلاس یک کار سیاسی بود

علی دایی: اسم بردن از من در دادگاه اختلاس یک کار سیاسی بود
ایلنا: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به بازگشت مجددش به این تیم گفت: من یک توضیحی بدهم تا مردم بفه‌مند قرار داد من با تیم راه آهن دو ساله و مشروط بوده، خودم می‌توانستم آن را کنسل و لغو کنم. ما با مالکان قبلی جلسه گذاشتم دیدم شرایط طوری نیست که ادامه همکاری بدهم و به همین خاطر جدا شدم.
علی دایی در خصوص ادعای یکی از متهمان اصلی اختلاس بیمه ایران در خصوص اینکه قصد داشتند زمینی را به وی بفروشند، گفت: این ادعا‌ها آنقدر احمقانه و بی‌مورد است که من به خودم اجازه نمی‌دهیم در مورد اینچنین موارد صحبت کنم. آنقدر در این مملکت سالم زندگی کرده‌ام و تاکنون هم روی پای خودم ایستاده‌ام که نیاز نداشته باشم یک ریال مال حرام بخورم و کوچک‌ترین مشکلی داشته باشم.
تمام مردم عوامل اصلی اختلاس را می‌شناسند
وی ادامه داد: یک عمله پول مردم را بالا کشیده و اسم من را در دادگاه اتهاماتش به زبان می‌آورد، شما نگاه کنید خبرگزاری‌هایی که به این موضوع آب و تاب داده‌اند ریشه‌شان به کجا وصل می‌شود. ببینید از کسانی که بازجویی می‌کنند قبلا چه کاره بوده‌اند و توجه داشته باشید. اصل ماجرای اختلاس‌ها به چه کسانی بر می‌گردد. بروند روی اصل کاری‌ها کار بکنند و اینکه روزی بخواهند که چنین انگ‌هایی را به علی دایی بزنند باید آرزویشان را به گور ببرند و مطمئن باشید اگر تا الان کوچک‌ترین مساله‌ای از علی دایی ببینند تا حالا هزار دفعه آن را کله پا کرده بودند اما من سالم زندگی کرده‌ام و سالم زندگی می‌کنم و سالم هم زندگی خواهم کرد و آقایانی که اسم من را مطرح می‌کنند می‌خواهند ماجرا را از مسیر اصلی دور کنند وگرنه تمام مردم می‌دانند عوامل اصلی اختلاس چه کسانی هستند و چه کسانی به این آقایان اختلاس‌گر پول داده‌اند و شرایط را برایشان فراهم کرده‌اند اما الان با آن‌ها کاری ندارند.
وی ادامه داد: متاسفانه اسم بردن از من در دادگاه اختلاس یک کار سیاسی بود که علی دایی به دلیل اینکه خودش را از سیاست کنار کشیده می‌خواهند با چنین مواردی حاشیه‌سازی کنند اما کوچک‌ترین نسبت را هم نمی‌توانند به من بدهند.
می‌خواهند ذهنیت مردم را نسبت به من تغییر دهند
علی دایی اضافه کرد: من ۱۵سال است کار اقتصادی در ایران و خارج از ایران انجام می‌دهم اما جالب است بدانید در این مدت حتی یک بار هم وام نگرفته‌ام و اینطور انگ‌ها به علی دایی نمی‌چسبد و آنها می‌خواهند ذهنیت مردم را نسبت به من تغییر دهند. کلیه اختلاس‌گران از طرف آدم‌های شناخته شده‌ای ساپورت می‌شوند. مردم هم آنها را می‌شناسند. این چیز‌ها به دایی نمی‌چسبد. دایی رو پای خودش ایستاده و یک ریال هم از این پول‌ها نخورده است.