هفته‌خوانی:‌ وقتی فوتبال، روزه مکارم را باطل می‌کند!

هفته‌خوانی:‌ وقتی فوتبال، روزه مکارم را باطل می‌کند!

۱۷ تیر ۱۳۹۱ آقای هفته زاده
image
ماشالله این مراجع عظام تقلید هیچ تپه‌ای را بدون تفاوت فرهنگی باقی نگذاشتند و خدا نکند چند وقتی حوصله‌شان سر برود و آن وقت است که باید حتما به یک چیزی گیر بدهند تا روزگارشان بگذرد. حالا این هفته مکارم شیرازی که حاضرم قسم بخورم تا به حال یک لگد خالی به باسن گربه هم نزده، سه پیچ شده که در ماه رمضان باید بازی‌های لیگ برتر فوتبال را تعطیل کنیم...

مراجع ضد فوتبال! 
مسئولان فدراسیون هم هر چه دلیل آوردند که بابا اولا اصلا بازی‌ها بعد از افطار برگزار می‌شود و در ثانی کنفدراسیون آسیا اصلا افطاری و ماه رمضان و زولبیا و بامیه حالی‌اش نمی‌شود و اگر لیگ را تعطیل کنیم بیچاره‌مان می کنند اما تو کله این مرجع تقلید نرفت که نرفت.

مسئولان فدراسیون هم که دیدند این مرجع تقلید به هیچ صراطی مستقیم نیست صحبت‌های ایشان را به پوشک بچه‌شان هم به حساب نیاوردند و اعلام کردند که تحت هر شرایطی مسابقات را در ماه رمضان برگزار خواهیم کرد.

جالب بود مکارم شیرازی درباره هشدار AFC مبنی بر لزوم رعایت قوانین کنفدراسیون آسیا از سوی ایران گفته بود: «لازم است مسلمانان فرهنگ اسلامی خودشان را رعایت کنند و به مراکز جهانی نیز بگویند که فرهنگ ما به ما اجازه این کار را نمی‏دهد».

البته عجیب است که سر این ماجرای ماه رمضان و فوتبال تا الان مقام منظم رهبری دخالت نفرمودند و کمیته حل اختلاف میان مراجع عظام و فدراسیون فوتبال با سرپرستی هاشمی شاهرودی تشکیل نداده‌اند!