كمك‌داورها سكه مي‌گرفتند


ناصر ابراهيمي،پيشكسوت پرسپوليس:

10، 15 سال پيش 16 داور بودند كه نتايج بازي‌ها را تغيير مي‌دادند. دوست دارم اسم اين داوران را ببرم، اما نمي‌توانم.


كمك‌داورها سكه مي‌گرفتند و سرپرست‌ها و باشگاه‌ها به اينها سكه هديه مي‌دادند.

هم‌اكنون بازيكن مي‌خرند. چطور مي‌شود در هفته پاياني فصل گذشته، دو بازي ماشين‌سازي و گهر دورود كه بايد همزمان شروع شود، با اختلاف آغاز مي‌شود؟

منتظر بوديم بازي گهر تمام شود و جشن آنها را تماشا كنيم. با خرمزي، مربي بوشهري، در تماس بودم. خرمزي به من گفت هنگامي كه شما گل زديد، 30 ثانيه بعد فلان مدافع اشتباه كرد و گل زدند. بازيكن سرباز چطور مي‌شود در چنين بازي‌اي به عنوان دفاع چپ بازي كند. حالا چگونه با نيروي انتظامي هماهنگ كرده بودند يا نيروهاي مسلح، بماند.

زماني كه در بوشهر بودم، از 100 تا 200 نفر تست مي‌‌گرفتم. روزنامه معروفي با من تماس گرفت و گفت يك بازيكن را جذب كنم تا از ما حمايت كند. گفتم نه به درد دفاع مي‌خورد و نه به درد هافبك. گفت: ما سال‌ها با هم دوست هستيم. من مقاومت كردم، اما گفتند بايد اين بازيكن را به گونه‌يي جذب كني. در بازي سوم زماني كه شكست خورديم، همان روزنامه تيتر زد: ياسوج يك - ناصر زاگالو صفر!