آقایان پاسخ این فاجعه را به مردم بدهند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: آقایانی که باعث شدند تیم ملی فوتسال به این روز بیفتد حالا بیایند و پاسخ این فاجعه را به مردم بدهند.

 حسین شمس که پس از ناکامی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسیدن به فینال رقابتهای قهرمانی آسیا سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: این شکست به خاطر ضعف کادر فنی بود. حالا فوتسال ما به جایی رسیده که به تایلند می بازیم و آنها به خاطر بردن ایران در زمین می رقصند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که با شبکه ورزش گفتگو می کرد به انتقاد از شرایط موجود در فوتسال پرداخت و گفت: لجام گسیختگی تیم ملی در بازیهای تدارکاتی این تیم کاملا مشخص بود اما هیچکس این نقایص را نمی پذیرفت و آن را به بدنسازی ربط می دادند و آنقدر خودشان را به نشنیدن زدند که این فاجعه رخ داد.

حسین شمس خاطرنشان کرد: حالا آقایان مسئولی که باعث رقم خوردن این فاجعه شدند باید بیایند و به مردم پاسخ بدهند که چرا در آن زمان من را کنار گذاشتند. ما روزگاری با برزیل شانه به شانه هم می ساییدیم اما حالا آرزویمان این است که تایلند را شکست دهیم.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا عصر چهارشنبه برابر تایلند 5 بر 4 شکست خورد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند.