با ظاهر "نامناسب" بازیکنان فوتبال برخورد میشود




جهان نیوز ( اقتدارگرا) :  به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، پس از کنار رفتن عزیزالله محمدی رییس سابق سازمان لیگ از راس این سازمان اولین نشانه های تغییرات را در زمین های فوتبال شاهد بودیم؛ جایی که برخی بازیکنان با چهره هایی متفاوت ظاهر شدند و حتی برخی از آنها که در گذشته از سازمان لیگ تذکر گرفته بودند این بار با موهای مدل دم‌اسبی به میدان رفتند تا بیش از همه عزیز محمدی حسرت بخورد.
رییس سابق سازمان لیگ البته تصمیم به سکوت گرفته است و در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا بازیکنان پس از رفتن وی با چهره های متفاوت ظاهر شده اند، گفت: دیگر به من ربطی ندارد و بگذارید هر طور می خواهند باشند!
مدل موهای برخی بازیکنان شاخص لیگ برتر که چند نفر آنها عضو باشگاه استقلال هستند این شائبه را ایجاد کرده که آنها به نوعی اعتراض خود را به برخوردهای گذشته بروز داده اند؛ برخوردهایی که عزیز محمدی و علیپور تئوریسین های آن بودند و حالا نفر اصلی یعنی محمدی دیگر مسوولیتی ندارد.
از سوی دیگر برخی چهره ها که در گذشته به منشوری شهرت داشتند حالا آرام آرام به موضع گیری علیه عزیزمحمدی می پردازند و...
فرهاد کاظمی سرمربی موفق تیم پیکان در پایان بازی هفته گذشته تیمش که به صعود آنها به لیگ برتر منجر شد درباره برخوردهایی که در گذشته با او شده بود (ماجرای منشوری شدن )گفت: ««ع.ع»ها باید از فوتبال بروند تا تلویحا علیه رییس سابق سازمان لیگ موضع گرفته باشد و ..
اما سوال اصلی این روزها این است که؛ آیا روش سازمان لیگ و ستاد منشور اخلاقی که مدتهاست به ستاد اخلاقی فوتبال حرفه ای تغییر نام داده در مواجهه با متخلفان همچون گذشته ضربتی خواهد بود؟ بویژه حالا که دو عضو اصلی آن یعنی محمدی و تاج دیگر در فدراسیون مسوولیتی ندارند.
غلامرضا بهروان رییس جدید سازمان لیگ به خبرنگار ما گفت: «مگر اخلاق مداری به آمد و رفت افراد است؟ ضمنا بنده 12 سال در هیات رییس بوده ام و این مسایل را همواره دنبال کرده ام. در جریان اتفاقات هستیم و مسلما در بحث برخورد با ناهنجاری ها کوتاهی نمی کنیم منتهی امکان دارد که در بحث برخورد با افراد روش جدیدی را لحاظ کنیم؛ به این شکل که اگر بازیکنی تخلف کرد ابتدا از باشگاه او بخواهیم تا برخورد های لازم را انجام دهد.»