کسی با ما بازی نمی کند!


تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان با مشکل برگزاری بازی های تدارکاتی مواجه است. پس از اینکه نیجریه بازی خود با ایران را لغو کرد و تیم ناشناس موریتانی در شرایطی عجیب به تهران آمد، اخباری مبنی بر رایزنی برای برگزاری یک بازی دوستانه با عراق به گوش رسید.

حالا امید جمالی به عنوان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره گفته است: عراق با درخواست ايران براي بازي تداركاتي در تركيه به صورت شفاهي موافقت كرد، اما فدراسيون هنوز تاييديه رسمي درخواستي كه به آنها داديم را دريافت نكرده است.

به گزارش ایسنا، جمالی همچنین از نا معلوم بودن محل برگزاری اردوی تیم ملی ایران در ترکیه خبر داده و گفته است: در حال حاضر مشغول انجام امور مربوط به اين موضوع هستيم؛ البته هنوز كمپ مورد نظر براي اردوي تيم ايران قطعي نشده است. در اين كمپ معمولا تيم‌هاي بشيكتاش و گالاتاسراي اردوهايي را برگزار مي‌كنند. ممكن در صورت عدم موافقت مسوولان آنجا اردوي تيم ملي در كمپ ديگري برگزار شود.

اما لغو بازی با نیجریه، تنها برنامه منتفی شده تیم ملی فوتبال نبود. چون جمالی در این گفتگو از منتفی شدن بازی با تیم ژاپن هم خبر داده و در ادامه از درخواست ایران به اردن برای برگزاری یک بازی دوستانه در ترکیه هم سخن گفته است. هرچند که به گفته او، پاسخ اردن هم به این درخواست منفی بوده و اردنی ها تنها در خاک خود حاضر به برگزاری بازی دوستانه هستند.

این درحالیست که کی روش درخواست دو بازی دوستانه در اردوی ترکیه داشته و حالا اگر پاسخ شفاهی عراق به پاسخ رسمی منجر شود شاید یکی از این بازی ها را بتوانیم قطعی بدانیم.

به نظر می رسد تیم ملی کشورمان در زمینه برگزاری بازی های دوستانه با کشورهای دیگر به مشکلی جدی برخورد کرده است. مشکلی که شاید علت آن در جایی خارج از فدراسیون فوتبال باشد.