سریال لغو اعزام تیم‌های ملی فوتبال بانوان

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پیش از این در گفت‌وگو با فارس از اعزام به مسابقات بین‌المللی روسیه با حضور کشورهای اروپایی در صورت موافقت روسیه خبر داد اما وی ساعتی پیش در گفت‌وگو با سایت فدراسیون اعلام کرد که اعزام بانوان به روسیه متنفی است.

پس از صحبت‌های دوباره خبرنگار فارس با شجاعی وی گفت: روسیه امروز با تماسی که با ما داشته اسامی بانوان ملی‌پوش را درخواست کرده است در صورتی که ما هم‌اکنون در اردوی استعدادیابی به سر می‌بریم و هنوز تیم ملی تشکیل نشده است. البته 40 نفر در اردو هستند اما نمی‌توانیم از بین آنها بازیکنان اصلی را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید تیم ملی فوتبال بانوان ایران آمادگی لازم را برای حضور در رقابت‌های مختلف داشته باشد، اظهار داشت: بازیکنان برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده از الان در اردو هستند اما ما پیش‌بینی نمی‌کردیم در این بین مسابقه دیگری برگزار شود!

به گزارش فارس، هزینه این مسابقات برعهده فیفاست و به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به ویژه در بخش بانوان به طور مداوم سریال‌های عدم اعزام را تکرار می‌کند.

پیش از این نیز تیم ملی فوتسال ایران به دلیل عدم توجه مسئولان جام جهانی کوچک برزیل را از دست داد و به نظر می‌رسد این عدم توجهات همچنان به ضرر بانوان است.