اگر حمایت نشویم كنار می رویم

'فریدون رییسی' اضافه كرد:‌ بازی سرنوشت سازی برابر تیم شهرداری گرگان در روز پنجشنبه 27 بهمن ماه داریم كه با شكست این تیم می توانیم در جمع هشت تیم 'پلی آف' قرار گیریم.

وی در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: متاسفانه تا كنون فقط دو قسط از قرارداد بازیكنان ما پرداخت شده و چهار قسط دیگر باقی مانده كه از موعد پرداخت آن به بازیكنان گذشته است، از این رو نمی توانیم برابر تیم شهرداری گرگان بازی كنیم كه تحقق این امر نیز ظلم به بسكتبال استان فارس است.

رییس هیات بسكتبال شیراز بیان داشت: مدیریت شركت لوله آ.اس شیراز تا كنون حدود 4 میلیارد ریال هزینه كرده است اما وضعیت اقتصادی و گرانی دلار نیز باعث شده این تولید كننده نتواند به ورزش خدمت كند.

رییسی ادامه داد: تورج موید مدیركل اداره ورزش و جوانان استان فارس قول همكاری داده است اما وی هم با توجه به مصوبه مجلس در خصوص حمایت نكردن از تیم های حرفه ای دستش برای كمك بسته است و با این حال قول مساعد داده است.

وی افزود: به دلیل مشكل مالی نتوانستیم 'ماركوس كمپل' بازیكن آمریكایی خود را كه امتیازات زیادی برایمان كسب كرد حفظ كنیم و او به كشورش بازگشت ضمن اینكه این بازیكن برای دریافت مطالبات خود اگر به فدراسیون بین المللی بسكتبال شكایت كند با مشكل مواجه خواهیم شد چرا كه ما به تعهداتمان عمل نكردیم.

رییسی گفت: از مسوولان استان فارس و نمایندگان شیراز در مجلس می خواهیم هر چه زودتر مشكل این تیم را حل كنند تا بتوانیم بیش از بازی با تیم شهرداری گرگان، مطالبات بازیكنان را پرداخت كنیم و با خیالی راحت به مصاف حریف خود برویم