رازی که قلعه نوعی برملا کرد

چرا فتح الله زاده در چنین برهه زمانی که تیم قلعه نوعی رقیب اصلی استقلال برای تصاحب قهرمانی به شمار می رود با وی تماس گرفته و از او می خواهد تا جواب مظلومی را ندهد؟ آیا مدیر عامل آبی پوشان نمی تواند به جای تماس با قلعه نوعی و خواهش از او، سرمربی تیم خود را از انجام مصاحبه منع کند؟ از ابتدای فصل جاری زمانی که فتح الله زاده، ژنرال استقلالی ها را برای صرف ناهار به دفتر خود دعوت کرد می شدحدس زد که حاج فتل در لیگ یازدهم سیاستی...
 
 
امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری بعد از دیدار برابر نفت آبادان اظهاراتی را مطرح کرد که در بطن آن رازی نهفته بود. ژنرال از ارتباط تلفنی فتح الله زاده با خودش رمز گشایی کرد تا برای چندمین بار ماجرای بازگشت احتمالی سرمربی تراکتورسازی به استقلال کلید بخورد.

به گزارش فردا : نکته جالب توجه در ادعای مطرح شده توسط قلعه نوعی است. او در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر نفت آبادان می گوید اگر پاسخی به اظهارات مظلومی نمی دهم به خاطر تماس فتح‌الله‌زاده است که امروز صبح با من صحبت و خواهش کرد که جوابی به این صحبت‌ها ندهم.

در این بین این سوال مطرح می شود که چرا فتح الله زاده در چنین برهه زمانی که تیم قلعه نوعی رقیب اصلی استقلال برای تصاحب قهرمانی به شمار می رود با وی تماس گرفته و از او می خواهد تا جواب مظلومی را ندهد؟ آیا مدیر عامل آبی پوشان نمی تواند به جای تماس با قلعه نوعی و خواهش از او، سرمربی تیم خود را از انجام مصاحبه منع کند؟

از ابتدای فصل جاری زمانی که فتح الله زاده، ژنرال استقلالی ها را برای صرف ناهار به دفتر خود  دعوت کرد می شد این را حدس زد که حاج فتل در لیگ یازدهم سیاستی دوگانه در پیش خواهد گرفت و در صورت ناکامی های استقلال اولین کسی که پشت مظلومی را خالی می کند شخص مدیر عامل آبی پوشان خواهد بود.



در نگاهی دیگر نیز می توان گفت استقلال در نیم فصل دوم، زمانی که برابر دو تیم قعر جدولی مس کرمان و فجر سپاسی شکست خورد باید آمادگی ورود به حاشیه را برای خود ایجاد می کرد. زماني كه آبي‌ها در نيم‌فصل مجيدي را از دست دادند و به فاصله بسيار كم آندو تيموريان هم به دليل مصدوميت در بازي جام‌حذفي برابر شهرداري ياسوج نيم فصل دوم را از دست داد بسياري بر اين باور شدند كه كار استقلال هم تمام است و نمي‌‌تواند در كورس قهرماني بماند. اين پايان بدشانسي‌هاي استقلال و پرويز نبود. سومين ستاره هم كه مجتبي جباري باشد پیش از دربی هفتاد و چهارم مصدوم شد تا پس از متزلزل شدن موقعيت استقلال در ليگ برتر و از دست رفتن صدرنشيني، زمزمه‌هايي در خصوص بركناري مظلومي مطرح شد. از سویی نیز گفته می شود اگر او اين هفته برابر ذوب‌آهن ببازد و آسيا را از دست بدهد بركنار خواهد شد يا دست‌كم فاصله چنداني با آن پيدا نمي‌كند.

در این بین موضع‌گيري‌هاي مديرعامل هم در نوع خود جالب است. فتح الله زاده يك‌بار مي‌گويد به نوعي مجبور بود كه مظلومي را نگه دارد و او سرمربي موردنظرش نيست و حتي كادر فني فصل آينده استقلال را رسانه‌اي مي‌كند و يك‌بار ديگر ادعا مي‌كند اگر مظلومي فلان و بهمان كند براي فصل بعد هم سرمربي مي‌ماند! تازه‌ترين واكنش فتح‌ا...زاده پس از باخت داربي هم كمي مبهم است. او مي‌گويد قبول دارد استقلال افت كرده اما اين افت فني نيست.

بنابراین گزارش از یک سو ضد و نقیض گویی های حاج فتل در مورد آینده استقلال و مظلومی و از سوی دیگر ارتباطات پشت پرده وی با امیر قلعه نوعی می تواند از جمله دلایل اصلی ناکامی های استقلال در هفته های اخیر و به خصوص در روزهای آینده باشد.