رئیس سازمان لیگ یکی از گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال است که اعلام کرده به هیچ وجه انصراف نمی دهد.

رئیس سازمان لیگ یکی از گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال است که اعلام کرده به هیچ وجه انصراف نمی دهد.

سردار عزیزمحمدی یکی از گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال است که اعلام کرده تا پایان انتخابات می ماند و به هیچ وجه انصراف نمی دهد.
وی در گفتگویی به سوالات ما پاسخ داد:

* آقای عزیزمحمدی! آیا نایب رئیس اول شما آقای تاج است؟
- من اسم نایب رئیس را ندادم تا اگر انتخاب شدم سرفرصت به جمع بندی برسم.

* چقدر وقت می خواهید؟
- تا یک ماه بعد از انتخابات...

* آنوقت باید دوباره مجمع تشکیل شود. درست است؟
- مشکلی از این بابت وجود ندارد و در اساسنامه این قضیه پیش بینی شده...

* شنیده اید که آقای کفاشیان قصد دارد کنار بکشد؟
- من از نزدیکان قریب شنیدم که کفاشیان چنین تصمیمی دارد.

* از چه کسانی؟
- اسم نبرم بهتر است.

* به لابی اعتقاد دارید؟
- به نظر من برنامه هر کس بهترین لابی برای او است.

* لابی می کنید؟
- برنامه می دهم.

* برنامه اتان آماده است؟
- تا آخر هفته آماده می شود و به اعضای مجمع و رسانه ها می دهم.

* بیشتر به هیئت ها دل بسته اید یا مدیران باشگاه ها؟
- من به هر دو گروه و سایر اعضای مجمع ارادت دارم.

* درست است که می خواهید آقای دادکان را بیاورید؟
- من هرکس که استخوان خرد کرده این فوتبال باشد را به مجموعه ام دعوت می کنم البته اگر رأی بیاورم.

* منظورم آقای دادکان بود...
- من اسم کسی را نمی آورم.

* از حکم صادره ستاد منشور درباره خشایار محسنی حمایت می کنید؟
- صد در صد. من عضو ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای هستم و در جریان این حکم هم بودم.