اگر مسابقات لبو فروشان فوتبال بود !

 
متأسفانه کشتی طرد شده است، بعضی ها می گویند که کشتی نباید از تلویزیون پخش شود البته اگر مسابقات لبو فروشان فوتبال بود صدا و سیمای کشورمان این مسابقات را از تلویزیون پخش می کرد.
 
 
 
منصور برزگر ادامه داد: هدف این پایگاه شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی در سراسر کشور و بحث تربیت این استعدادهاست، علاوه بر این پایگاه قهرمانی و استعدادیابی کشور بحث تربیت مربیان جوان را هم برعهده خواهد داشت.

وی در گفتگو با شبکه ایران در پاسخ به این سوال که «بحث انتقالتان به تیم ملی ترکیه منتفی شده است»، افزود: خطیب رئیس فدراسیون کشتی و وزیر محترم ورزش در مورد حضورم در تیم ملی ترکیه صحبت هایی با من داشتند و مایل نبودند که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ترکیه به این کشور سفر کنم.
برزگر ادامه داد: علاوه بر این مردم کشورمان هم مایل به رفتن من به ترکیه نبودند، به هر حال صلاح نبود که من فنون ایرانی را در اختیار یکی از رقیبانمان که کشور ترکیه است قرار دهم.
وی در مورد مسابقات قهرمانی کشتی آسیا گفت: مسابقات خوبی بود، تیم های کشتی مان در سطح آسیا سوابق درخشانی دارند و قهرمانی در این مسابقات هم نشان دهنده همان سوابق درخشانمان در قاره آسیاست.

برزگر ادامه داد: این گونه به نظر می رسد که ما در آسیا حرف اول را چه در کشتی فرنگی و چه در کشتی آزاد می زنیم، بجز چند دوره ای که نتوانستیم اول شویم در دوره های بعدی به نتایج درخشانی رسیدیم.
وی در مورد کیفیت این رقابت ها اظهار داشت: نتایجی که کشتی گیرانمان در این مسابقات به دست آورده اند از لحاظ آماری خوب بوده ولی از لحاظ کیفیتی نمی شود در مورد این رقابت ها صحبت کرد چرا که این مسابقات از طریق تلویزیون پخش نشد.
برزگر در پایان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در مورد عدم پخش مسابقات آسیایی گفت: متأسفانه کشتی طرد شده است، بعضی ها می گویند که کشتی نباید از تلویزیون پخش شود البته اگر مسابقات لبو فروشان فوتبال بود صدا و سیمای کشورمان این مسابقات را از تلویزیون پخش می کرد.