کی روش: باید چندتا مدیر از پرتغال بیاورم!

بعد از نشست کی روش با سردبیران روزنامه ها و خبرگزاری ها، سرمربی تیم ملی جلسه ای با سردبیران و دست اندرکاران صداوسیما برگزار کرد. در این جلسه صحبت های جالبی مطرح شد. مازیار ناظمی، مجری قدیمی تلویزیون که یکی از حاضران در این جلسه بود در بخشی از صحبت هایش در جواب انتقادهای بی شمار کی روش از ساختار فوتبال ایران به او گفت: «بهترین راه برای حل این مشکلات این است که خودتان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شوید».

به نوشته تماشا : ناظمی به شوخی به  کی روش پیشنهاد کرد: «شما که در این یکساله این قدر خوب درد اصلی فوتبال که ضعفش مدیریت است را متوجه شده اید خودتان برای انتخابات ثبت نام کنید». این حرف مازیار ناظمی باعث خنده دستیاران کی روش و خود او شد. کی روش با خنده در پاسخ به این صحبت های مازیار ناظمی گفت: «اتفاقا توی پرتغال چندتا مدیر خوب برای فوتبال شما سراغ دارم منتها اولین کاری که انجام میدن خود من رو اخراج می کنند! با این همه مشکل راه حلش اینه که چندتا از دوستانم که در پرتغال کار مدیریتی کردن، بیان و به جای من فوتبال رو درست کنن».

مازیار ناظمی در این باره در وبلاگ خودش نوشت: «یه روزی با محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، بعد از وقایع تلخ جام جهانی آلمان و برکناری اش توسط علی آبادی، رئیس وقت سازمان وقت تربیت بدنی، صحبت می کردم که نکته جالبی می گفت. دادکان معتقد بود به جای مربی خارجی برای فوتبال ایران باید چند مدیر خارجی بیاوری که بلد باشد این فوتبال رو به جلو ببرن... چند روز پیش رفتیم تو جلسه هم اندیشی با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، کلی حرص خورد و از بی برنامگی لیگ و فوتبال ایران انتقاد کرد و دست آخر هم گفت فدراسیون از من خواسته این تیم را به جام جهانی ببرم اما هدف من بزرگ تر است و می خواهم در برزیل به جای توریست بودن در سواحل آن، تایک هشتم صعود کنیم و من هم به او پیشنهاد دادم تا خودش رئیس فدراسیون شود».