ابراهيم‌زاده پيراهن تيم ملي را از تنم در آورد !

دروازه‌بان ذوب آهن پس از اينکه جايي در فهرست جديد کارلوس کي‌روش پيدا نکرد، گفت: من پيراهن تيم ملي را از دست ندادم بلکه اين ابراهيم‌زاده بود که اين پيراهن را از تنم بيرون آورد.

شهاب گردان در گفت‌وگو با ايسنا،‌ درباره دعوت نشدنش به تيم ملي گفت: فکر مي‌کنم طبيعي بود که پس از 3، 4 بازي نيمکت نشيني به تيم ملي دعوت نشوم. نبايد به تيم ملي خرده بگيرم. به دروغ به آنها گفته بودند گردان به خاطر مصدوميت در ذوب آهن بازي نمي‌کند، در حالي که من مصدوميتي نداشتم.

وي درباره دليل نيمکت نشيني‌اش در ذوب آهن گفت: به خدا نتوانسته‌ام براي اين مساله دليل فوتبالي پيدا کنم.خيلي فکر کرده‌ام اما به نتيجه‌اي نرسيده‌ام. ضمن اينکه چيزهايي که درباره دلايل نيمکت نشيني‌ام مي‌شنوم بيشتر من را اذيت مي‌کند. مثلا مي‌شنوم که مي‌گويند به خاطر پيشنهاد پرسپوليس اين اتفاق افتاده يا اينکه به خاطر مصاحبه‌هايم بوده، اما به هر حال فکر مي‌کنم من پيراهن تيم ملي را از دست نداده‌ام بلکه اين ابراهيم‌زاده بوده که اين پيراهن را از تنم بيرون آورده است.

گردان افزود: من با اين حال اميدم را از دست نمي‌دهم. پنج، شش سال است که در ليگ بازي مي‌کنم و شکر خدا از تيم‌هاي بزرگي پيشنهاد داشته‌ام و فکر نمي‌کنم به خاطر سه، چهار بازي همه من را فراموش کنند. من بازي‌هاي مهم را به غير از ديدار برابر استقلال از دست نداده‌ام.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در اين مدت با ابراهيم‌زاده صحبت داشته است يا خير، گفت: من در اين سال‌ها چنين رابطه‌اي با مربيان نداشته‌ام که دليل نيمکت نشيني‌ام را بپرسم. ضمن اينکه ايشان هم در اين‌باره حرفي به من نزده‌اند.

گردان در پاسخ به اين سوال که آيا پيشنهاد پرسپوليس به شما کاملا منتفي است، گفت: پيشنهاد پرسپوليس همچنان سر جايش است و از اين پس و از اين ساعت به بعد شخصا به دنبال حضورم در پرسپوليس خواهم بود.