مدیرعامل باشگاه ذوب آهن :طلبکاران صبح تا شب پشت در اتاقم هستند

خسرو ابراهیمی اظهار داشت: هنوز منع قانونی برای ما پابرجاست و برطرف نشده. اگر برطرف می شد که این قدر عذاب نمی کشیدیم و طلبکاران را راه می انداختیم.
 
وی در گفت و گو با پانا افزود: این منع قانونی فقط برای پرسپولیس و استقلال برداشته شده ولی برای شرکت های تولیدی وجود دارد. متاسفانه بین دیگر باشگاه ها و سرخابی ها هزار درصد فرق گذاشته اند. ما اعتراضی هم نمی کنیم چون  تاثیری ندارد و خون استقلال و پرسپولیس سرخ تر از ماست.
 
مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: اوضاع هر روز بدتر می شود. بدون داشتن یک ریال هر روز وقتی سرکار می آیم، 10 نفر طلبکار پشت در اتاقم نشسته اند و وقتی آخر شب هم می خواهم بروم، هنوز آنها هستند.
 
ابراهیمی گفت: واقعا اشتباه کردم. از همان اول که آمدم و دیدم این همه مشکل وجود دارد باید روی همه تیم ها و رشته های باشگاه ذوب آهن یک علامت ضربدر می زدم و مثل بقیه باشگاه ها فقط فوتبال را نگه می داشتم. آن موقع کسی نمی توانست حرفی بزند. مگر الان که این تیم ها را هرطور شده حفظ کردیم، کسی حمایت کرده که اگر حذف می کردیم، کسی حرف بزند؟
 
وی تاکید کرد: در کلیه رشته ها ببینید خیلی از باشگاه ها مثل طوفان آمدند ولی چرا ماندگار نشدند؟ اگر می بینید ورزش ذوب آهن در همه رشته ها ماندگار شده به خاطر ریشه ای است که دارد. هر رشته برای خودش مدرسه دارد. من چون آدم جنگ بودم این همه سختی را پذیرفتم چون بالاخره باید فرقی با بقیه داشته باشیم.
 
مدیرعامل ذوب آهن افزود: وقتی انصاریفرد مدیر کل وزرات ورزش می گوید که منع قانونی کمک دستگاه های دولتی برای کمک به ورزش برداشته شده، از چه قانونی حرف می زند؟ او اگر راست می گوید برود بندی که در قانون سال 90 مطرح شده را اصلاح کند. آقای انصاریفرد این قانون هنوز اصلاح نشده پس چرا با این صحبت ها ، ما را در اذهان عمومی و باشگاه ذوب آهن خراب می کنی؟
 
ابراهیمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: نمی خواهم در این مورد زیاد حرف بزنم. رای من مخفی است. وقتی رای ها مخفی باشد قطعا دموکراسی هم رعایت می شود. تا به حال هیچ کسی هم به من زنگ نزده تا شخص خاصی را سفارش کند.