فدراسیون در حق هندبال ایران خیانت کرد

عضو سابق ملی هندبال ایران گفت: اگر با بازیکن های خوب و یک مربی مناسب به مسابقات آسیایی می رفتیم اول می شدیم.

امید سه کناری درگفتگو با پانا در مورد کسب مقام پنجم بازی های آسیایی توسط تیم ملی هندبال تصریح کرد: این مقام برای ایران به هیچ عنوان مناسب نبود. ما دومی بازی های آسیایی گوانگژو را با سومی انتخابی المپیک و حالا هم آن را با پنجمی جام جهانی عوض کردیم .


وی ادامه داد: در شرایطی پنجم شدیم که تمام تیم ها ضعیف بودند. ژاپن سه یا چهار بازیکن اصلی خود که در لیگ ژاپن حضور داشتند را در اختیار نداشت. کره هم تیم ضعیفی را آورده بود . من به جرات می توانم بگویم اگر ایران با یک تیم خوب و یک مربی خوب در این دوره از مسابقات شرکت می کرد حتما اول می شد اما با ندانم کاری و خیانت های که فدراسیون در حق تیم ملی و بازیکنان کرد که غیر قابل بخشش است باعث شد هم المپیک و جام جهانی را از دست بدهیم . این کار فدراسیون تیم ایرانی که جزو قدرت های آسیا بود را چهار یا پنج سال عقب انداخت.


وی اظهار داشت: می خواهم این موضوع را به کوزه گری بگویم که چطور تیم ملی هندبال را جوان کردید ؟ مگر کسانی که از تیم ملی کنار گذاشتید چند سال داشتند؟ الان در پستی که من دارم کسی را جایگزین من کردند که سه یا چهار سال از من بزرگتر است. این چطور جوانگرایی است؟ فدراسیون هندبال ، به هندبال ایران خیانت کرد.