بهرام مودت -نقش تاریخی اشرف و توطئه رژیم برای فرار از سرنگونی

سه‌شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۰ / ۱۳ دسامبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button
دقیقه ۹۰
قسمت اول
دقایق و ثانیه‌های پایانی یک مسابقه ورزشی با توجه به نتیجه آن از حساسیت و منطق خاص خودش برخوردار است.حساسیت و منطق از آن جهت که تماشگران، مربیان، بازیکنان، بینندگان تلویزیونی، شنوندگان رادیویی و خبرنگاران انتظار اتفاق یا حادثه‌ای را دارند.البته این اتفاق یا حادثه بر خلاف نظریه شانس و یا بد شانسی قانونمندی ویژه خود را دارد.مربیان فوتبال در صحبت‌های تاکتیکی و تکنیکی‌ و آمادگی‌‌ روحی بازیکنان یک جمله و دستور را همیشه تاکید می‌کنند که ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه البته با توجه به نتیجه، منطق تاکتیکی حاکم بر بازی را نباید داشته باشد. باید توپ از محوطه جریمه و نیمه خودی به هر شکل دور و به زمین حریف شلیک شود، هرچه بیشتر و زمان طولانی توپ از محوطه جریمه دور باشد فرصت گل زدن به حریف داده نخواهد شد.
بر خلاف این نظریه، مربیانی هستند که تاکید دارند که هر نتیجه‌ای تا این زمان حاکم باشد توپ را بیشتر در اختیار  داشتن(در اصطلاح فوتبال " حفظ توپ") نه تنها به حریف فرصت گل زدن نخواهد داد بلکه فرصت برای گل زدن به حریف را هم بوجود خواهد آورد. نظریه دوم در فوتبال مدرن امروزی طرفداران بیشتری دارد
آنچه بعد از انتقال حفاظت شهر اشرف از سوی آمریکایی‌ها به دولت عراق تا امروز اتفاق افتاده است از جمله: شهید شدن ۴۷ اشرفی، مجروح شدن بیش از ۱۰۰۰ اشرفی، محاصره کامل، عدم دسترسی‌ به مواد غذایی، دارویی، خدمات پزشکی‌ و آب آشامیدنی که در بدترین زندان‌ها نیز کمتر دیده می‌شود مگر در حاکمیت آخوندها، اکنون برای هیچکس در اقصی نقاط دنیا پوشیده نیست. روشن است که شخص مالکی خواسته است و اهداف ملا‌ها را در ارتباط با اشرفیان دنبال می‌کند . مهلت زمانی‌ را تا پایان سال ۲۰۱۱ اعلام کرده است و با توجه به تجربیات ۲حمله گذشته و کشتار اشرفیان در آنها ، اکنون علیرغم فشار‌های بین المللی و سازمان‌های حقوق بشری و همینطور خواستهای کمیساریای عالی‌ پناهندگی و جریانات و شخصیت‌های با وجدان عراقی، دولت عراق و شخص مالکی با هر راه حل منطقی و مسالمت آمیز مخالفت میورزد و مستمرا تاکید بر بستن اشرف و انتقال و جا به جایی اشرفیان در داخل خاک عراق میکند. چه خام خیال، جنایتی که مالکی کرده است هیچ جای شک نیست که کشتار اشرفیان با شکل و گونه‌‌ای متفاوت در سر پوک خامنه‌ای پسند وی با رویا ی سرسپردگی هرچه بیشتر به ملا‌ها شب و روز برایش نه مانده است
بنابرین مالکی و یا به عبارتی دقیقتر خامنه‌ای در یکسو و یا در یکطرف میدان مستقر شده اند و سعی‌ در سوء استفاده از تمام امکانات منطقه‌ای ، محاصره کردن شهر اشرف ، استقرار نیروهای نظامی در محل ، نصب بلندگو‌های پخش مزخرفات ، مستقر کردن بریده مزدوران و جانیان در اطراف اشرف و..... قصد دارند که در مدت زمان باقیمانده "توپ" را به زمین اشرف شلیک کنند تا بدین شکل ولی‌ فقیه خامنه‌ای خود و دستگاه ولایت را از سرنگونی و مالکی نخست وزیر جنایتکار را از گزند مخالفین و مبارزین عراقی مصون نگهدارند. دست اندرکاران و تماشاگران این شیوه از دجالگری و توطئه گاه با تشویق غیر انسانی‌ و گاه با سکوت - از جمله دولت آمریکا- به مالکی در پیشبرد اهداف شومش مستقیم یا غیر مستقیم یاری میرسانند.
در سمت دیگر یا در طرف دیگر میدان اشرفیان در محاصره ضد انسانی‌، با تعدادی زخمی، مجروح و بیمار ، با مقاومت و پایداری  نظاره گر‌ گذر زمان و ضرب الاجل سرکوبگرانه مالکی هستند تا ببینند جانیان تاریخ بشری چه در سر دارند . آیا یک کشتار انسانی‌ دیگر را در صفحات ننگین خود میخواهند ثبت کنند . آنها به همه راه های مسالمت آمیز برای حل مسأله اشرف مجهزند و بطور همزمان در برای همه توطئه های خامنه ای – مالکی پایداری خواهند کرد و تسلیم نخواهند شد.