دستور يكي از مديران بالارتبه سازمان بود

 
حدود دو ماه گذشته بود كه برنامه 20:30 با يك گزارش از اتفاقات بازي داماش گيلان و پرسپوليس و حركت زشت نصرتي و شيث رضايي حاشيه ساز شد. خيلي ها اعتقاد دارند اگر اين گزارش از شبكه سراسري پخش نمي شد شايد خيلي ها متوجه اين اتفاق نمي شدند.
 
 
 
 بعد از حاشيه هايي كه به راه افتاد و محروميت هايي كه متوجه اين دو بازيكن پرسپوليس شد به نظر مي رسيد كه خيال 20:30 راحت شده باشد اما اين برنامه پنج شنبه شب گزارش ديگري را پخش كرد و در آن انتقادات زيادي به كاهش محروميت اين دو بازيكن مطرح كرد. 

پيدا كردن يكي از مسولان و سياست گذاران اين برنامه براي پرسيدن دليل پخش گزارش عليه اين دو بازيكن ميسر نشد ولي يكي از مسولان صدا و سيما كه علاقه اي نداشت نامش فاش شود در اين رابطه به تماشا گفت:

« نمي شود گفت كه سياست صدا و سيما به اين گونه است اما بخش خبري 20:30 به اين دليل كه خودش آغاز كننده اين جريان بوده مطمئنا از بخشيده شدن اين دو بازيكن نبايد چندان خرسند باشد.آن چيزي كه در سياست كلي صدا و سيما وجود دارد اين است كه كاملا با پديده ستاره سازي مخالف است و نمي خواهند بازيكن يا مربي اي را به جايگاهي خاص برسند. »

اين مسول در مورد احتمال استقلالي بودن دست اندركاران اين بخش خبري ادامه داد:« بارها و بارها در صدا و سيما شاهد اعمال سلايق شخصي بوده ايم. مثلا اين كه يكي از مديران به يك بازيكن خارجي خاص علاقه اي نداشته و اخبار مربوط به او را پوشش نمي دهد اما در اين مورد نمي توان چندان به اين تئوري استناد كرد. در مورد شيث و نصرتي هم يكي از بالاترين مقام هاي صدا و سيما دستور داد كه اين گزارش تهيه شده و در صدر اخبار هم قرار بگيرد