آیا منافقان فوتبال ایران شناسایی شده اند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام
به نظر می رسد فدراسیون نامه نگاران به فیفا و کسانی که می خواسته اند فوتبال ایران تعلیق را شناسایی کرده اما آنها را اعلام نمی کند

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از گل هفته گذشته و زمانی که کفاشیان اعلام کرد یک یا چند منافق از داخل به فیفا نامه نوشته اند تا فوتبال ایران تعلیق شود فوتبال ایران با شوک بزرگی مواجه شد و این سوال مطرح شد که این منافقان چه کسانی هستند و چرا فدراسیونی ها نامی از آنان نمی برند.اما منابع خبری سایت گل خبر داده اند که در چند روز گذشته اتفاقاتی افتاده و فدراسیونی ها سرنخ هایی از نامه نگاران بدست آورده اند ورئیس فدراسیون هم در گفت و گویش با شبکه



خبر به این نکته مهم اشاره کرده که در فوتبال چیزی پنهان نمی ماند و از رسانه ها هم خواسته تا کمک کنند کسانی که برای فیفا نامه نوشته اند تا فوتبال ایران تعلیق شوند شناسایی شوند.
او گفته که فعلا در این باره هیچ صحبتی نخواهد کرد و نامی هم مطرح نخواهد شد.اما از صحبتهای کفاشیان مشخص است که انگار می داند چه کس یا کسانی به فیفا نامه نوشته اند و اطلاعات غلطی داده اند تا فوتبال ایران تعلیق شود.

به هرترتیب فدراسیون فوتبال ایران در دوران چهار ساله علی کفاشیان ، فدراسیون پر خبر و پر تنشی بوده و این مطمئنا به دلیل متعامل بودن رئیس فدراسیون فوتبال ایران با دیگر اجزای فدراسیون بوده است .تیم ملی امید به دلیل اینکه هیچ کدام از کادر فنی و سرپرستی تیم ملی امید انگلیسی را در حد دبیرستان نمی دانسته اند این تیم حذف می شود، تیم ملی جوانانش با شماره های چسبی به میدان می رود و حذف می شود ، تیم ملی دختران به دلیل عدم هماهنگی پوشش با فیفا از رقابتهای المپیک کنار گذاشته می شوند، کمیته های مختلف علیه هم هستند و بر سر ماجرای شیث و نصرتی همین مانده که فدراسیون و سازمان لیگ علیه هم لشکرکشی کنند و حالا هم از داخل سیستم علیه فدراسیون و اساسنامه اصلاحی به فیفا نامه نگاری می شود تا فوتبال ایران تعلیق شود.


چند سایت و خبرگزاری هم پس از این اتفاقات اعلام کردند که کفاشیان به کمیته حراست فدراسیون فوتبال دستور داده تا دراین باره تحقیقاتشان را آغاز کنند و سرنخ هایی هم در این باره پیدا شده است.

نامه علیه فدراسیون فوتبال ایران از طریق يك ايميل اخبار محرمانه را در اختيار ژرومه والكه دبيركل فيفا قرار گرفته است و جلسه کفاشیان هم در همین باره با بلاتر و والکه بوده است و رئیس آنها را راضی کرده تا فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق نکند.

قطعا رسانه ها در این باره به هیچ نامی اشاره نمی کنند چرا که موضوع آنقدر حساس هست که خود فدراسیون با سند و مدرک باید آن نام ها را اعلام کند.

در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال که روز یکشنبه خواهد بود مطمئنا اتفاقات مهمی خواهد افتاد و فوتبال ایران روز پر ماجرایی را پشت خواهد گذاشت.