عصبانيت مهدوي‌كيا از تصميم دنيزلي

همان‌طور پيش‌بيني مي‌شد سرمربي جديد پرسپوليس با انتقال مهدي مهدوي‌كيا به تيم پرسپوليس موافقت نكرد.

 به گزارش گل، در پي اتفاقاتي كه براي مهدوي‌كيا بازيكن خوش‌اخلاق فوتبال ايران در گيلان رخ داد، اين بازيكن قيد بازي در داماش را زد و اعلام كرد يا به آلمان تيم هامبورگ برخواهد گشت و در تيم جوانان اين باشگاه مربيگري خواهد كرد و يا اگر پرسپوليس علاقه‌مند به جذب وي باشد، حاضر است آخرين روزهاي فوتبالش را با پيراهن سرخ به پايان برساند.

 بعد از اعلام آمادگي مهدوي‌كيا و اينكه گفته بود ظرف چند روز آينده تصميم خواهد گرفت، اين بازيكن تصميم بر بازگشتش به پرسپوليس را اعلام كرد و در همين حال هم رويانيان هم از اين تصميم استقبال كرد و طي صحبت‌هايي با امير عابديني، موافقت مديرعامل داماش را براي انتقال كاپيتان سابق تيم ملي گرفت.

 با اعلام رضايت عابديني و خواستن باشگاه پرسپوليس بر جذب مهدوي‌كيا، همه چيز مهيا بود تا هواداران قرمزها بار ديگر شماره دو دوست‌داشتني خود را در تيم محبوبشان ببيند، اما با آمدن دنيزلي به عنوان سرمربي و اخلاق وي از اينكه در هر تيمي بوده ميانگين سني تيمش را متعادل نگه داشته و بيشتر از بازيكنان جوان و آينده دار استفاده كرده، انتقال مهدوي‌كيا به پرسپوليس را در هاله‌اي از ابهام قرار داد. 

ديروز هم در جلسه دنيزلي با مسئولان پرسپوليس براي جذب بازيكنان جديد صحبت از حضور مهدوي‌كيا شد و مسئولان پرسپوليس نظر مصطفي پاشا را براي جذب شماره دو جويا شدند كه سرمربي جديد پرسپوليس مخالفت خود را براي جذب مهدوي‌كيا اعلام كرد. همه اين اتفاقات در حالي رخ داده كه بازيكن دوست داشتني فوتبال كشورمان بعد از اينكه اعلام آمادگي كرد كه به پرسپوليس خواهد رفت و با مخالفت دنيزلي مواجه شد، به شدت عصباني شد.
 مهدوي‌كيا كه اين برخورد را در شان خود نمي‌بيند و به نوعي از اينكه با او بازي كرده‌اند دلخور است، فعلا در سكوت است و منتظر اتفاقات آينده، اين در حالي است كه وي جواب هيچ تلفني را هم بابت اتفاقات اخير نمي‌دهد. بايد ديد كه چه سرنوشتي براي بازيكن محجوب و محبوب فوتبال ايران در انتظار است.