آذری: می‌خواستم به هدایتی کمک کنم اما نشد/ نمی خواهم قربانی مشکلات مدیران قبلی استیل آذین شوم

حرفهای آذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، را در ذیل می  خوانید:
*چرا از مدیرعاملی استیل آذین استعفا دادید؟
- بحث کسر 12 امتیاز بود که باعث شد با وجود اینکه فصل خوبی داشتیم استعفا دهم. ما با احتساب این 12 امتیاز الان باید در مکان دوم جدول باشیم اما متأسفانه این اتفاق برنامه‌های مرا خراب کرد.
*هیچ راهی برای ادامه همکاری وجود نداشت؟
- من تا نیم فصل هم صبر کردم تا 12 امتیازی که از ما کسر شده بود، برگردد اما نگران این وضعیت هستم و نمی خواهم شرمنده آقای هدایتی شوم.
*فقط شرمندگی باعث شد چنین تصمیمی بگیرید؟
- من آمده بودم تا یک سال موفق را با استیل آذین پشت سر بگذارم. تیم خوبی هم درست کرده بودیم و استراتژی ما برنامه های بلندمدت بود. ما با هدف و برنامه دقیق آمده بودیم و حتی انتقال تیم به سمنان هم با تحقیق و بررسی بنده انجام شد اما بحث این 12 امتیاز که شاید از نظر آقای هدایتی برگشت پذیر باشد اما برای من دیگر برگشت پذیر نیست. در این شرایط هم شخصیت ورزشی خودم خراب می شود و هم امید واهی نمی‌خواهم ایجاد کنم. انشاءالله با حضور یک مدیر خوب وضعیت بهتر شود.
*پس شما نگران وضعیت خودتان بودید؟
- آمار نشان می دهد که من از مدیران موفق یک دهه اخیر ورزشی ایران هستم. من نگران پرستیژ ورزشی خودم هستم. تمام پیش بینی ها و برنامه های من درست بود و فقط همین 12 امتیاز مشکل ساز شد.
*آینده استیل آذین چه می شود؟
- استیل آذین روزهای بسیار سخت تری پیش رو دارد چون پرونده های انضباطی دیگری هم در فیفا دارد که همچنان مفتوح است و بنده نمی توانم جوابگوی زحمات مدیران استیل آذین، اصحاب رسانه  و مردم خوب سمنان باشم.
*گویا خطر سقوط به دسته پایین تر هم استیل آذین را تهدید می کند؟
- فدراسیون فوتبال اعلام کرده باید 20 هزار فرانک سوئیسی هم بابت هزینه دادرسی پرداخت می شده که نشده و چنین خطری از سوی فیفا تیم را تهدید می کند. نمی خواهم قربانی مشکلات مدیران قبلی شوم. من به هدایتی قول داده بودم که به ایشان کمک می کنم اما دیگر نمی توانم.
*واقعا در این باشگاه چه خبر بوده که این همه مشکلات دارد؟
- من هم به همین نتیجه رسیدم که واقعا چه اتفاقاتی افتاده و در استیل آذین چه خبر بوده که این مشکلات برایش به وجود آمده است. بنده خیلی تلاش کردم که به آقای هدایتی کمک کنم اما متأسفانه نشد.