طبق قانون 144 مجازات اسلام : لیدرهای استقلال باید 74 ضربه شلاق بخورند

پانا: عبدالرضا داوری در خصوص پیروزی مس کرمان مقابل استقلال اظهار داشت: پیروزی ما مقابل استقلال کار عجیبی نبود که اتفاق افتاد. تحلیل ما این بود که استقلال نقاط ضعف زیادی دارد و روی همین ضعف ها به استقلال ضربه نهایی را زدیم. خودم هم پیش بینی کرده بودم که می بریم.
 
وی افزود: می دانستیم استقلال ما را دست کم می گیرد و به جای در نظر گرفتن توانمندی فنی تیم، جایگاه جدولی ما را می بیند. خیلی خوب بازی کردیم و حتی باید بیشتر می زدیم. البته این نتیجه باعث شد تیم ما شکل بهتری به خود بگیرد و انشالله در بازی های بعدی بتوانیم جایگاه بهتری کسب کنیم.
 
رئیس هیات مدیره مس کرمان تصریح کرد: داوری در این بازی خیلی خوب بود و فقط دقایق آخر یک ضربه آزاد برای استقلال نگرفت. آن خطا روی حمودی پنالتی نبود. رفتاری هم که طرفداران استقلال داشتند اصلا در شان باشگاه بزرگی مثل استقلال نبود و ما شکیات کردیم.
 
داوری گفت: به کفاشیان نامه نوشتم که تصمیمات فدراسیون در قبال این تخلفات با در نظرگرفتن یک جلسه محرومیت بدون تماشاگر، کفایت نمی کند. طبق قانون مجازات اسلامی هتک حرمت و فحاشی به مادر و خواهر هر فدری 74 ضربه شلاق دارد.
 
وی ادامه داد: وقتی 2000 هزار نفر از دقیقه 85 شروع به فحاشی های بسیار بد نسبت به خواهر و مادر خلیلی و رفیعی می کنند، مسبب آنها لیدرها بودند و اینها فحاشی ها را دامن زدند و مردم را تهییج کردند. فدراسیون باید مسببین را شناسایی و به محکمه های قضایی معرفی کند.
 
رئیس هیات مدیره مس کرمان افزود: جریمه های فدراسیون نتوانسته فضای آلوده استادیوم ها را از بین ببرد. یک بار باید فدراسیون با معرفی مسببین فحاشی ها این موارد را ریشه کن کند. چرا باید به مادر و خواهر بازیکن ما توهین کنند؟ الان متاسفانه این فحاشی ها عرف و عادی شده. در بازی با شاهین هم 10 هزار نفر به بازیکنان ما فحش خواهر مادر دادند ولی فقط یک جلسه محروم شدند. طبق قانون 144 مجازات اسلامی کسی که به مادر و خواهر فردی توهین کند، 74 ضربه شلاق دارد.
 
داوری در ادامه گفتگو با پانا در خصوص صحبت های پولادی علیه بلاژویچ گفت: پولادی را به عنوان بازیکن بزرگ تیم می شناسیم. علاقمند بودیم تا مقابل استقلال بازی کند. حتی در جلسه ای که با این بازیکن و بلاژ گذاشتیم، سرمربی استقبال کرد ولی گفت باید شرایطش را فراهم کند.
 
وی ادامه داد: ما در مسائل فنی دخالت نمی کنیم و تصمیم بازی پولادی را مقابل استقلال به بلاژویچ محول کردیم. او قبل از بازی به من گفت که صلاح نیست پولادی بازی کند. پولادی هم به جای رسانه ای کردن حرف ها باید با من صحبت می کرد. این موضوع قابل حل است. ما نمی خواهیم چنین بازیکن بزرگی لطمه ببیند. اگر شرایط فعالیتش در مس فراهم نباشد، او را ترانسفر می کنیم. لازمه این ترانسفر همکاری پولادی است. من موافق حرف های پولادی نیستم و برای انجام این مصاحبه کم تجربگی کرده. بهتر بود با من حرف می زد. این صحبت ها به مصلحتش نیست. شاید عده ای می خواهند پوست خربزه زیر پای او بیاندازند.