عابدزاده از فوتبال ایران شاکی است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: به من خبرنداده بودند که کلاس مربیگری برگزار می‌شود!
 
احمدرضا عابدزاده که در کلاس دانش افزایی مربیان غایب بود درباره این مسئله به یک خبرنگار ورزشی گفت: از شما می‌شنوم که چنین کلاسی برگزار شده است و هیچکس در فدراسیون به من خبر نداده بود که کلاس برگزار می‌شود و اگر می‌گفتند حتما خودم را به این کلاس‌ها می‌رساندم.

وی با انتقاد از وضعیت این روزهای فوتبال ایران گفت: خودتان می‌بینید که این روز‌ها دلال‌ها چه کارهایی انجام می‌دهند پس با این شرایط باید هم امثال من کنار باشند. مردم وقتی مرا در خیابان می‌بینند می‌پرسند که چرا کنار هستم و من هم به آن‌ها می‌گویم این سوال را باید از مسوولان بپرسید.

وی در انتها به دعوای اخیر دایی و مایلی کهن اشاره کرد و گفت: نمی‌دانستم که دایی شکایت کرده اما امیدوارم زود‌تر این ماجرا تمام شود چون برای آن‌ها و برای فوتبال خوب نیست./منبع: سایت24