ورزش جودو در سراشیبی سقوط

سرویس ورزشی ـ رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عضویت خود در هیئت رئیسه فدراسیون جودو را تکذیب کرد. 

به گزارش «تابناک»، سایت رسمی فدراسیون جودو  21 آذرماه در اوج انتقادات مطبوعات و رسانه ها به نحوه عملکرد این فدراسیون از عضویت دکتر امیدوار رضایی رئیس فراکسیون مجلس شورای در هیئت رئیسه این فدراسیون خبرداد. 

شکست های دامنه دار و بی پایان تیم ملی در رقابتهای کسب سهمیه که باعث تحقیر این رشته مدال آور در میادین رسمی شده ، ناکامی در کسب سهمیه المپیک بعد از حضور در دو دوره قبلی با بیشترین نفرات ، استفاده از مربیان امتحان پس داده و بعضا" شکست خورده ، صغرسنی و جعل هویت از مهمترین موارد انتقاد به ضعف مدیریت در فدراسیون جودوست .

 در چنین شرایطی مدیریت فدراسیون جودو به جای استفاده از یک روش منطقی برای برخورد با مشکلات و پاسخ دادن به انتقادات بجای اهالی جودو و رسانه ها به راه های دیگر متوسل شد که انتشار خبر عضویت رضایی در هیئت رئیسه این فدراسیون داد از آن دست راه ها بود. 

بر همین رابطه رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تکذیب عضویت خود در هیئت رئیسه فدراسیون جودو به اعلام داشت: بازدید من از فدراسیون جودو یک دیدار معمولی و براساس وظیفه صورت گرفت و تکذیب خبر عضویت در هیئت رئیسه نیز به صورت مکتوب به اطلاع مسئولان این فدراسیون رسیده است.

حال چرا مسئولان ورزش کشور از کنار همه شکست ، تحقیر و ضعف مدیریت به سادگی می گذرند جای سئوال دارد.