اگر مربی هم نباشم، فریادشیرانم و کسی جرات ندارد مرا به ورزشگاه راه ندهد

نادر فریادشیران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص این که باشگاه نفت تهران اعلام کرده وی نه فصل گذشته و نه امسال هیچ سمتی در این تیم ندارد؟ اظهار داشت: دستشان درد نکند. ایرادی ندارد. بعدا خیلی حرف ها دارم که می زنم. الان وقت حرف زدن نیست چون تیم 3 باخت آورده و اوضاع خوبی ندارد.
 
وی افزود: وقتی بحث انتقال تیم نفت پیش آمد و من اعتراض کردم، این تبعات را هم دارد. آن موقع وقتی نفت را داشتند از تهران می برند، چه کسی ایستادگی کرد و مدام جلوی این انتقال ایستاد؟ چه کسی یک هفته گوشی خود را خاموش کرده بود و حرفی نمی زد؟
 
فریادشیران گفت: من اگر مربی نبودم چطور سال گذشته کارت مربیگری برای من صادر شد؟ امسال درست است مربی نبودم و در کنار فرکی حضور نداشتم ولی از نیم فصل مربی این تیم شدم. هنوز قراردادی امضاء نکردم ولی به زودی کارم درست می شود.
 
مربی تیم نفت در پاسخ به این سئوال که چطور مربی این تیم نیستید و از نائب رئیس کمیته داوران در کنار زمین فیلم گرفتید؟ تاکید کرد: من مربی هم که نباشم فریادشیرانم و کسی نمی تواند مرا به ورزشگاه راه ندهد. وقتی دیدم عسگری داشت چرت می زد ، از او فیلم گرفتم.