قلعه نوعي:بلايي كه بر سرمان آوردند نه عدالت بود و نه مردانگي

قلعه نوعي:بلايي كه بر سرمان آوردند نه عدالت بود و نه مردانگي/ديگر خسته شده ام

فوتبال ايران/سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي گفت:آماده هرگونه برخوردي از سوي كميته انضباطي هستم و تبعات حرفهايي كه زدم را مي پذيرم.
به گزارش اوج نيوز،امير قلعه نوعي در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل استقلال اظهار داشت :از هواداران ممنونم كه اين روز قشنگ را پيش از آن اتفاقات به وجود آوردند.گلر ما در اين بازي  پس از 95 دقيقه زمين نخورد.ما در اين بازي حاكم ميدان بوديم و موقعيت هايي هم داشتيم.انواع و اقسام قانون ها  را در اين فصل درباره من اعمال كردند.دو بار كميته داوران فدراسيون فوتبال عذر خواهي كرد و دو بارش هم در بازي تراكتور بود.من ديگر خسته شده ام.شما بگوييد چه كار بايد بكنم.در اين فصل 10 تا 12 امتياز از تراكتور گرفتند.
وي ادامه داد:در آن صحنه روي حاج صفي خطا شد و وقتي توپ برگشت به سينه او خورد.اگر يك كارشناس بگويد پنالتي بود به جان محمدم مربيگري را كنار مي گذارم.يك در هزار پنالتي نبود.حالا فرض كنيم كه پنالتي بود ،اخراج نداشت .متاسفانه درزمين  نمي توانند ما را ببرند و اين بلاها را سرمان مي آورند.برويد در رختكن پر و پاي بازيكن من را ببينيد.دو تا بازيكن حريف كه شامل حيدري و ساموئل بودند بايد اخراج مي شدند.اگر پنالتي بود،خطايي كه روي بازيكن ما انجام شد هم پنالتي بود.شما بگوييد چه كار كنم؟تلاش من هم بيخود است و شرمنده مردم آذربايجان شدم.
قلعه نوعي تاكيد كرد:.كميته داوران اطلاعيه مي دهد،90 كارشناسي مي كند.هيچي به هيچي.اگر با من مشكل دارند بگويند كه مردم آذربايجان زجر نشكند.نه عدالت بود و نه  مردانگي .مسائل ديگري هم هست كه نمي گويم چون آنوقت كارم به جاهاي ديگر كشيده مي شود.

وي درباره پنالتي دوم استقلال گفت:من آن صحنه را نديدم و چون دور بودم اظهار نظر نمي كنم.
قلعه نوعي ادامه داد:هيمن جا هم به آقاي حسن زاده مي گويم كه هر جوري دوست دارد درباره من تصميم بگيرد چون قانون درباره من سليقه اي اعمال شده است.به خداوندي خدا من به بازيكنان تراكتور گفتم چند تا بازيكن آنها دو كارته هستند و مراقب باشيد چون دربي را پيش رو دارند.گفتم حق بحث نداريد.ما هميشه گفتيم بازي جوانمردانه اما بيايد ببينيد با بازيكنان تراكتور چه كرده اند.
وي با اشاره به قضاوت تركي افزود:عرف داوري مي گويد يك داور 5 بازي را براي يك تيم قضاوت كند اما شما ببينيد كه تركي ببينيد چند تا بازي براي استقلال و تراكتور در هفته هاي گذشته سوت زده است.اين حرفهار ا كه مي زنم خودم را آماده كرده ام.8 سال پيش گفتم دست هاي پشت پرده و 90 سه هفته برنامه رفت كه چه كثافت كاري هايي در اين فوتبال رخ مي دهد.
وي افزود:مثل هواداران در دلم گريه مي كنم.البته سعي مي كنيم كه به روزهاي آينده فكر كنيم.من قلعه نوعي و هواداران سكته كنيم اما اين روزها مي گذرد.به استقلال هم تبريك مي گويم.