آقايان پول بيت‌المال را حيف و ميل مي‌کنند!

حرفهاي محمدخاني در گفتگو با ايپنا، را در ذيل مي خوانيد:
*پرسپوليس در اولين بازي با دنيزلي شکست خورد، در اين رابطه صحبت مي کنيد؟
- ما که گفته بوديم تصميمات آقايان درست نيست. انشاءالله مديريت آقايان را از سال بعد مي بينيم چون امسال ذخيره ارزي مملکت زيادشده و بايد چند نفر ديگر مثل بلاژويچ و دنيزلي را بياورند و پول مملکت را خرج کنند، انشاءالله از سال بعد مديريت مي کنند.
*شما با حضور دنيزلي در پرسپوليس مخالف هستيد؟
- بله.

*چرا؟
- اگر مي خواستند او را بياورند براي سال بعد چرا از الان به او پول مي‌دهند؟ دنيزلي چه کارنامه اي در پرسپوليس داشته؟ در پرسپوليس موفق بوده؟ با اين نفراتي که دارند بايد خيلي زودتر مربي مي آورند تا مشکلات حل شود.
تيمي که ليگ و جام حذفي را از دست داده، مربي آورده‌اند که چه کار کند؟ با اين سن و سال و مريضي، دنيزلي هم مثل کلمنته است و فقط پول مملکت را حيف و ميل مي کنند. گناه مربيان ايراني چيست؟ فرق صمد مرفاوي و بلاژويچ چيست؟ بلاژويچ بهتر مي تواند پولهاي اين مملکت را حيف و ميل کند؟ نمي دانم چه بگويم.

*چه راهکاري براي سر و سامان دادن به فوتبال داريد؟
- همين پولي که هزينه مي کنند را به يک آدم ورزشي در يک باشگاه بدهند و بعد ببينند که چقدر مثمرثمر خواهد بود و چه بازيکناني ساخته مي شود که الگو شده و پهلوان مي شوند. در باشگاهي که هزار جور دروغ و بيانيه در آن ديده مي شود انتظار داريد پهلوان بسازد؟
*بازي اين هفته پرسپوليس با شاهين بوشهر را چطور مي بينيد؟
- ما که قلبا دوست داريم پرسپوليس ببرد چون وقتي مردم شاد مي شوند ما هم شاد مي شويم. ما سالهاست که با مردم ارتباط داريم و هيچ وقت با احساس و حرمت مردم بازي نکرديم و احساس مسئوليت داشتيم.

*در حال حاضر آن احساس مسئوليت مدنظر شما وجود ندارد؟
- در باشگاه پرسپوليس اين احساس مسئوليت نيست که براي حرف مردم احترام قائل شوند. آقاي رويانيان روزهاي اول مدام از پرداختن به تيمهاي پايه صحبت مي کرد اما تا الان چيزي از او نديده ايم. انشاءالله تا سال بعد صبر مي کنيم تا مديريت آنها را ببينيم. آقايان فقط ادعا دارند.
اينها بگويند که پول بيت المال را به جيب اجنبي ريختن بهتر است يا همان پول را به هموطنان خودمان بدهيم که براي مملکت زحمت کشيده اند. کار ناسالم هيچ وقت به نتيجه نمي رسد چون اگر اينطوري باشد نظم دنيا به هم مي خورد.
*بازيکنان پرسپوليس در نيم فصل حرف از قهرماني مي زدند، اين حرف واقعيت است يا مي تواند تنها يک رويا باشد؟

- مي شود، کار نشد ندارد. خودم با تيم پاس تهران چنين تجربه اي را دارم که تيم در نيم فصل اول فقط يک مساوي گرفته بود اما در نيم فصل دوم و با اضافه شدن من که از قطر آمده بودم، هم تيمها را برديم و در نهايت سوم شديم اما اين افرادي که در پرسپوليس در رأس کار هستند اصلا نمي دانند با بازيکنان چطور رفتار کنند. فقط با داد و بيداد و برخورد کردن مي خواهند کار کنند اما نمي شود.