نایب قهرمان المپیک آتلانتا که به تازگی به عضویت کمیته سیاست گذاری فدراسیون کشتی در آمده است گفت: اطلاعی از این انتصاب ندارم.

پانا ، عباس جدیدی که پس از خداحافظی از تیم ملی کشتی دیگر حضوری پررنگ در کشتی را نداشت با آمدن حجت الله خطیب و در راستای حمایت پیشکسوتان از سرپرست موقت به عضویت کمیته سیاست گذاری فدراسیون کشتی در آمده .
 
البته جدیدی نمی داند که چگونه به عضویت این کمیته در آمده و به خبرنگار ورزشی پانا می گوید: تاکنون به فدراسیون نرفته ام اما شنیده ام که ما را عضو شورای سیاست گذاری کرده اند. با این وجود هنوز نمی دانم برنامه آنها چیست و قرار است که در این کمیته چه کاری انجام دهیم.
 
قهرمان سنگین وزن جهان در سال 1998 در مورد ریاست خطیب در فدراسیون کشتی هم گفت: خطیب خوش قدم است و مدیر لایقی هم است و سوابق درخشانی هم در مدیریت ورزش دارد. امیدوارم دوران سرپرستی او هم خوش یمن باشد. با تمام این اوصاف من در کنار کشتی بودم و هستم و در بالا و پایین آن شریکم. اکنون تیم های خوبی را در اختیار داریم و کمتر دچار مسائل حاشیه ای شده ایم. اما نکته جالب برای من این است که بسیاری که می گفتند اگر یزدانی خرم برود ما هم می رویم ولی با آمدن خطیب حضورشان پررنگ تر هم شده و این جای تعجب زیادی دارد.
 
عباس جدیدی در ارتباط با تبلیغات اخیر ماهواره ای که برای باشگاه ورزشی وی شده است گفت :این باشگاه ارتباطی به من ندارد . من در آن شرق تهران چنین مجموعه ای را ندارم ! آقایان بدون اجازه من چنین کاری را کرده اند و تحت پیگرد قانونی من هستند. شک نکنید که از این افراد و تبلیغ غیر قانونی آنها شکایت خواهم کرد . این تنها یک سو استفاده تبلیغاتی است . در سال گذشته هم در سعادت آباد این کار را انجام دادند اما این بار ماجرا فرق می کند.