منافق فوتبال را بشناسیم !

سایت مشرق نوشته:  فوتبال ایران روزهای پر التهابی را پشت سرمی گذارد. مدیریت فعلی، به دو بخش تقسیم شده و در حال نبردی تمام عیار هستند. البته، تا امروز، هر یک از طرفین نیز موفقیت‌هایی داشته‌اند؛ اما اتفاقی ناگهانی موجب شد تا بسیاری متعجب شوند و برخی نیت‌ها در این نبرد هم مشخص شود.

چندی پیش بود که علی کفاشیان صحبت از کسانی کرد که با فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نامه نگاری داشته و آن‌ها را «منافق» خطاب کرد. گویا در این نامه، اطلاعاتی درباره وقایع فدراسیون ایران به این نهاد خارجی ارائه شده بود.

براساس اخبار دریافتی، این نامه توسط یکی از مدیران سابق فدراسیون نوشته شده است. این فرد که سابق چندان خوبی نداشته و در دوران فعالیتش نیز ناکام بود، این نامه را برای سپ بلا‌تر (رئیس فیفا) ارسال داشته که البته، راه به جایی نبرده است.

این شخص که سابقه اقداماتی عجیب هم در کارنامه‌اش دارد و همین نیز موجب برکناری غیر مستقیمش شد، سابقه وابستگی به برخی چیز‌ها را هم داشته که در سفرهای خارجی برایش مشکل ساز می‌شده است! وی در این نامه، اطلاعاتی نادرست و برخلاف مصلحت ملی را ارسال داشته است. البته، ارتباط خوب کفاشیان با بلا‌تر و تیم مدیریتی فیفا موجب شد تا این نامه کذایی راه به جایی نبرده و برای فوتبال ایران مشکلی ایجاد نشود.