ادبیات او کوچه بازاری است

 در جوابیه بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز که نسخه ای از آن به گروه ورزشی پانا ارسال شده ، آمده است:
 
در پاسخ به صحبت های جناب عمیدی سرپرست دبیری فدراسیون در مورد برگزاری مسابقات باشگاهی در کشور نیاز دیدیم که چند مطلب را به اطلاع ایشان و اهالی فدراسیون تنیس روی میز برسانیم .
 
اولاً صحبت های ایشان در جواب مصاحبه آقای احدی بوده که همه ما معتقدیم شخص رئیس فدراسیون موظف به جذب اسپانسر جهت برگزاری هر چه باشکوه تر لیگ و متعاقب آن جذب بازیکنان از طریق این باشگاه می باشد و بهتر است با الفاظ بازی و عوام فریبی نکنیم و بازیکنان را متهم به این نکنیم که خواهان دلالی فدراسیون نشین ها باشیم .
 
در ضمن خاطرمان آزرده شد کسی که دایه دانشمداری و منطق را دارند با این ادبیات کوچه بازاری و دور از شأن جامعه پینگ پنگ و ورزشکاران را خطاب قرار دهند و یادآور می شویم که جناب عمیدی فراموش نکنند که اگر پافشاری ورزشکاران و دوستداران واقعی این ورزش نبود هنوز هم یک غیرپینگ پنگی در سمت شما جولان می داد .
 
در مورد آخرین مطلب نیز به اطلاع می رسانیم اگر خواسته ما برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در کیش بود جهت بالارفتن شانس کسب سهمیه المپیک بود و به حول قوه الهی آنقدر سفرهای داخلی و خارجی رفته ایم که رغبتی به آن نداریم و هدف ما کسب افتخار برای ایران اسلامی است نه گردش و تفریح .
 
در پایان برای جامعه پینگ پنگ کشور آرزوی توفیق روز افزون داریم . 
این نامه به امضای نوشاد عالمیان ، مهران احدی ، محمد رضا اخلاق پسند ، نیما عالمیان و میدیا لطف الله نسبی رسیده است