فیفا به رئیس فدراسیون فوتبال رژیم دعوتنامه نداد



فوتبال جهان - علی کفاشیان برای حضور در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان، دعوتنامه ای از فیفا دریافت نکرده است.

علی کفاشیان باید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان شرکت کند. اما صبح امروز مشخص شد کفاشیان در این مراسم حضور نخواهد داشت. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع می گوید: «تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ دعوتنامه ای از فیفا به دست من نرسیده است. فعلا هیچ خبری نیست.»

کفاشیان در مورد اینکه با این شرایط چقدر احتمال می دهد که برای شرکت در این مراسم به زوریخ برود هم می گوید: «فردا شب مراسم برگزار می شود و الان که یکشنبه است هنوز به من دعوتنامه نداده اند. پس خود به خود حضورم در این مراسم منتفی می شود. البته نیازی هم به حضور من در این مراسم نیست. من کاره ای نیستم که به آنجا بروم و در مراسم شرکت کنم.»

به گزارش خبرآنلاین؛کفاشیان امسال اظهار نظری در مورد بهترین بازیکن و بهترین مربی جهان نکرده اما او معمولا هر وقت در مورد این موضوع صحبت کرده، گفته که زیاد بازی های خارجی را نمی بیند و اطلاعات زیادی در این رابطه ندارد.