* عابدینی: اسپانسر در بند است

* اعتراض رشتی ها به اتفاقات پشت پرده باشگاه داماش

در ادامه برنامه نود در خصوص وضعیت نابسامان بلیت فروشی در ورزشگاه گیلان صحنه‌هایی پخش شد که تماشاگران به سختی و با مشکلات زیادی می‌توانستند بلیت برای دیدار استقلال و داماش را تهیه کنند. 
همچنین در مصاحبه‌هایی با هواداران گیلانی در خصوص مشکلات مالی این تیم صحبت شد که هواداران معتقد بودند ابراهیم قاسمپور سرمربی پیشین این تیم به علت همین مسائل مالی رفته است و احتمال دارد بازیکنان نیز در آینده از این تیم جدا شوند.

پس از این اعتراض هواداران امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان پشت خط تلفنی آمد و در ابتدا با اشاره به صحبت‌های پرویز مظلومی در خصوص زمین نامساعد ورزشگاه عنوان کرد: من به مظلومی احترام می‌گذارم اما باید انصاف داشته باشیم و تیم قدرتمند را اعلام کنیم. ما در آزادی شانس بیشتری برای گل داشتیم و اگر هافبک‌مان اشتباه نمی‌کرد، بازی را واگذار نمی‌کردیم. 
رحمتی بهترین بازی خود را برابر داماش انجام داد و در ورزشگاه گیلان نیز داماش بسیار قدرتمند بازی کرد. 
وی ادامه داد:‌ ما مشکلات مالی شدیدی داریم و سایر تیم‌ها هم شاید چنین مسائلی داشته باشند اما راهکارهایی دارند که ما نمی‌توانیم آن راهکارها را داشته باشیم زیرا شرایط ویژه‌ای داریم. 
ما برای قاسمپور شرایط مالی کامل فراهم کرده بودیم، اما او پس از گرفتن استخاره تصمیم به رفتن کرد. 
مدیر عامل باشگاه داماش گیلان افزود: خوشبختانه اخیرا  مسئولان استانی به کمک تیم آمده‌اند و تلاش‌هایی را برای بهبود شرایط این تیم انجام می‌دهند. 

مسئولان قضایی ناظری برای بررسی شرایط باشگاه گذاشته‌اند. این ناظر قضایی خود ورزشی است و قبلا در استقلال و در کشتی حضور داشته است. امیدوارم با تعامل بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
وی درباره اختلاف و مشکلاتی که گریبانگیر این باشگاه شده بود، افزود: پس از این اتفاقات اسپانسر باشگاه ما در بند است کسی به ما پول نمی‌دهد. 

پس از این اظهار نظر فردوسی پور از مدیرعامل داماش پرسید که آیا به دلیل اختلاس 3 میلیاردی اسپانسر شما دربند است که عابدینی این مورد را تائید کرد و گفت:ما درصدی از فدراسیون فوتبال دریافت کردیم و مبلغی هم برای انتقال مهدی مهدوی‌کیا به پرسپولیس دریافت خواهیم کرد که 120 میلیون است و 30 میلیون هم خود مهدی باید بدهد. 

* مدیر عامل باشگاه: سقف قرارداد در داماش 470 میلیون است

در ادامه صحبت‌های عابدینی، فردوسی‌پور درباره قراردادهای بازیکنان داماش سؤال پرسید که مدیر عامل داماش گیلان خاطرنشان کرد: ما از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و مبالغی را برای جابجایی بازیکنان پرداخت کردیم. قبول دارم برای دو بازیکن 500 میلیون به علت انتقال آنها پرداخت کردیم. 
بازیکنان ما همگی در یک رده هستند و سقف قرارداد 470 میلیونی دارند نه 350 میلیون. البته محمد محمدی دروازه بان تیم ما استثنا است که با مبلغ 600 میلیون تومان به تیم ما ملحق شد. 
در ادامه صحبت‌های عابدینی در خصوص استعفای خود خاطرنشان کرد:‌ شرایط باشگاه به هیچ عنوان مناسب نیست ونمی‌خواهم کاری کنم به مردم گیلان ظلم کند. اگر کسی بتواند در این شرایط باشگاه را اداره کند، باید مجسمه او ساخته شود. 
وی در پایان نیز از اینکه جذب دروازه بان خارجی در تیم ممنوع است، اعتراض داشت و علت گران شدن قرارداد دروازه‌بانان را نیز همین موضوع دانست.