جباري به مربي خودش توهين مي‌کند ديگر چه توقعي داريد؟

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: وقتي مجتبي جباري به مظلومي توهين مي‌کند ديگر چه توقعي از او داريد؟
ستار همداني در گفت‌و‌گو با فارس درباره شرايط پيش آمده در بازي استقلال و تراکتورسازي و ناراحتي استقلالي‌ها از جو ورزشگاه يادگار امام اظهار داشت: آنها بايد از جو ورزشگاه ناراحت باشند. چطور توقع داشتند با اتفاقاتي که افتاد کسي ناراحت نشود؟ وقتي سر تيم ما را مي‌برند چنين ناراحتي‌هايي طبيعي است. سه امتياز را به استقلال تقديم کردند. آنچه را که استقلال در خواب نمي‌ديد و حتي نااميد از کسب يک امتياز بود، به دست آورد.
مربي تراکتورسازي درباره اينکه در برخي مسابقات اشتباهات داوري به نفع تراکتورسازي تمام شده، گفت: تراکتورسازي اصلا از اشتباهات داوري استفاده نکرده است، از طرفي اين يک مسابقه بين دو تيم بالاي جدول بود که امتياز آن حائز اهميت بود.
همداني در خصوص اينکه تراکتورسازي به لحاظ فني افت داشت، عنوان کرد: مگر استقلال چه چيزي داشت که ما نداشتيم؟‌ شيرازه تراکتورسازي با اخراج حاج صفي از هم پاشيد. اگر حاج صفي اخراج نمي‌شد ما با يک گل در نيمه اول پيش مي‌افتاديم و براي نيمه دوم هم برنامه‌هاي زيادي داشتيم اما 10 نفره مقابل استقلال بازي خوبي انجام داديم.
وي در خصوص اتفاقات رخ داده در راهروي ورزشگاه و اينکه گفته مي‌شود او با لحن بدي با مربيان استقلال صحبت کرده گفت: من به مربيان استقلال احترام مي‌گذارم و همه صحبتم خطاب به جباري بود. متاسفانه چون در باشگاه استقلال با مجتبي جباري برخورد نشده و به اين بازيکن باج داده‌اند، او هر طور دلش بخواهد با ديگران رفتار مي‌کند.

همداني اضافه کرد: قلعه‌نويي بين دو نيمه به کادر خود مي‌گفت اگر قرار باشد سه امتياز را به استقلال بدهند ديگر نيازي نيست ما برنامه‌ريزي کنيم اما به يک باره مجتبي جباري با بي‌احترامي جواب قلعه‌نويي را داد و من از اين قضيه شاکي شدم و گفتم براي باشگاه استقلال که بازيکنان بزرگ و اسطوره‌اي را به فوتبال معرفي کرده ‌متاسفم که اين مکتب به جايي رسيده که جباري به مربي و بزرگتر خود توهين مي‌کند. به مظلومي گفتم برايش متاسفم چنين شاگردي را دارد. وقتي او به مظلومي توهين مي‌کند ديگر چه توقعي مي‌رود.
همداني درباره اينکه جباري مدعي شده مربيان تراکتورسازي هوچي‌گري مي‌کنند، گفت: براي چه بايد چنين کاري انجام دهيم؟ مگر تا به حال چنين رفتارهايي از مربيان تراکتورسازي ديده‌ايد، ما بر اساس توانايي خودمان سعي کرديم زحمت بکشيم. قبل از نيم فصل بازيکن کم داشتيم اما دست بازيکنان درد نکند که زحمت کشيدند و تيم را تا به اين مرحله رسانده‌اند. استقلال با اين همه بازيکن چه کرده است؟ يک فرهاد مجيدي را از دست داده‌اند و مانده‌اند چه کار کنند. واي به حال تيمي که به روي يک بازيکن بسته شود.