من برکنارت نکردم، دولت برکنارت کرد

جهان، محمد دادکان با اشاره به برکناری خود از ریاست فدراسیون فوتبال در حین جام جهانی 2006 آلمان گفت: پیش از جام جهانی آقایان عزیر محمدی، علیپور و غمخوار به دفتر من آمدند و از قول علی آبادی گفتند که حتی اگر از جام جهانی مدال هم بیاوری برکنار می شوی.

وی افزود: پس از جام جهانی علی آبادی رییس وقت سازمان تربیت بدنی به من پیغام فرستاد که من تو را برکنار نکردم بلکه دولت تو را برکنار کرد

رییس سابق فدارسیون فوتبال در مورد بازگشت خود به فوتبال به این نکته اشاره کرد که وقتی مدیران همان مدیران هستند چگونه به صحنه مدیریت ورزشی برگردم.

بازیکن سال های دور تیم ملی فوتبال ایران در مورد بکارگیری کارلوس کروش در تیم ملی اظهار داشت: کروش به درد فوتبال ما ی خورد و آنهایی که وی را آوردند کار خوبی کردند

دادکان با بیان اینکه کفاشیان تنها مهره ورزشی فدراسیون فوتبال است عنوان کرد: کدامیک از آن مجموعه (فدراسیون فوتبال) از ورزش چیزی می داند؟، تنها مدیر ورزشی فدراسیون فقط کفاشیان است.
 
رییس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به مدیریت رویانیان در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان هر جا کار کرده موفق بوده و امیدورام در پرسپولیس هم موفق باشد اما آیا حاضرند اختیاراتی را که به وی می دهند به یک پرسپولیسی بدهند؟

دادکان در مورد آینده فوتبال ایران هم ابراز داشت: شرایط فوتبال ما بدتر از امروز می شود به این دلیل که نقش سازنده آن از بین رفته است.