انتقاد كي‌روش از مربيان ليگ برتر

ايسنا، مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر نفت تهران درباره اين بازي گفت: پس از دو بازي كه در دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر انجام داديم از نظر روحي شرايط به مراتب بهتري داريم و با توجه به اينكه بازيكنان آسيب ديده‌مان هم بازگشته‌اند اميدواريم فردا (يكشنبه) پيروز بازي باشيم و به وضعيت خود ثبات ببخشيم.

وي در ادامه درباره حريف تيمش در هفته بيستم ليگ برتر نيز گفت: نفت اثبات كرده است كه تيم شايسته و خوبي است و بايد در برابرش سنجيده و هوشمندانه بازي كنيم. ما زمان كمي داشتيم كه براي اين بازي آماده شويم اما يك جلسه تمرين بسيار خوب داشتيم و حريف را نيز به خوبي آناليز كرديم و بازيكنان ما به خوبي مي‌دانند كه چگونه بايد برابر اين تيم بازي كنند.

در ادامه خبرنگاري از جلالي پرسيد نظرش درباره انتقادي كه كي‌روش از مربيان ليگ برتر داشته است و آن‌ها را به نداشتن ديدي آينده‌نگرانه متهم كرده است چيست كه او در پاسخ گفت: اين شاخصه فوتبال ماست كه كسي ديد بلند مدت نداشته باشد. يارگيري‌ها،‌ عزل و نصب‌ها و بي‌ثباتي كادر‌هاي فني و مديريتي در باشگاه‌هاي ما نشان از همين مسئله دارد. ما بايد ديدي رو به آينده داشته باشيم و بدانيم كه برابر فوتبال فردا مسئوليم و اگر به اين مسئله توجه نكنيم، فردايمان از امروزمان عقب‌تر خواهد بود. امروز در فوتبال ما خيلي هم اگر تلاش كنند مي‌گويند "فوتبال روز" در حالي كه در دنيا از فوتبال فردا صحبت مي‌شود و استانداردهايش معرفي مي‌شود.