از حرفه‌اي بودن فقط زيرميزي گرفتن را ياد گرفته‌‍ايم!

عضو فراکسيون ورزش و جوانان مجلس گفت: ورزش حرفه‌اي قانون و اخلاق حرفه‌اي مي‌خواهد درحاليکه متاسفانه ما از حرفه‌اي بودن فقط زيرميزي پول گرفتن را ياد گرفته‌ايم.
حسن غفوري‌فرد در گفتگو با مهر، در خصوص قرائت گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني سابق اظهار داشت: با توجه به اينکه گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني سابق مدت‌هاست تهيه شده اما متاسفانه بنا به دلايلي اين گزارش قرائت نشده است و هيئت رئيسه بايد هرچه زودتر اين گزارش را در نوبت قرائت قرار دهد.
وي همچنين درخصوص راهکارهاي کمک به ورزش حرفه‌اي کشور نيز گفت: ورزش حرفه‍اي قانون حرفه‌اي و اخلاق حرفه‌اي مي‌خواهد درحاليکه متاسفانه ما فقط از حرفه‌اي بودن، پول گرفتن آن را که بعضا زيرميزي است ياد گرفته‌‍ايم.
عضو فراکسيون ورزش و جوانان مجلس تصريح کرد: در فوتبال ما متاسفانه اخلاق حرفه‌اي وجود ندارد و با توجه به اينکه ما مسلمان هستيم بايد اخلاق اسلامي حرفه‌اي داشته باشيم.
وي با تاکيد براينکه ورزش حرفه‌اي بايد قوانين مربوط به خود را داشته باشد، گفت: برخورد بد بازيکن‌ها با داور و يا برخورد بد تماشاگران با بازيکنان با ورزش حرفه‌اي فاصله زيادي دارد که بايد يک قانون محکمي در اين زمينه وجود داشته باشد تا با کسانيکه خلاف مي‌کنند برخورد قاطعي صورت گيرد.
غفوري‌فرد در خصوص انتخابات فدراسيون فوتبال هم گفت: با عنايت به اينکه هنوز فهرست کانديداها بسته نشده است ما اميدواريم که امثال دادکان‌ها در اين انتخابات کانديدا شوند و يک انتخابات جدي برگزار شود.