صعود استقلال به جام‌جهاني!

90 MAN

مقداد نجف‌نژاد يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال هم اعلام كرد من قصدندارم جانشين فتح‌اله‌زاده شوم! گفته مي‌شود بعد از اين اعلام انصراف، عده زيادي با شنيدن اين خبر دست به خودكشي زدند و برآورد مي‌شود تعداد خودكشي كنندگان اين انصراف حتي بيشتر از تعداد كساني باشد كه بعد از ديدن فيلم «يكشنبه غم انگيز» دست به خودكشي زدند. البته ديروز 90MAN تعدادي تلفني خارج از كشور هم داشت به طوري كه عده‌اي مي‌گفتند ما قصد داريم مستر نجف‌نژاد را به عنوان الگوي خود انتخاب كنيم چرا كه وي بعد از حذف مفتضحانه استقلال از رقابت‌هاي آسيايي بخاطر ارسال ليست تيم به AFC با كبوترنامه بر و اعتراف به اينكه در استقلال با وجود مديرعاملي هيچ كاره بوده، داراي اعتماد به نفس منحصر به فردي بوده بگونه‌اي كه اين اعتماد به نفس مي‌تواند الگوي ما در زندگي باشد. البته تعدادي از هواداران پرسپوليس نيز كه اين روزها تيمشان براي عدم سقوط به ليگ يك مي‌جنگد طي تماس‌هاي با 90 MAN مي‌گفتند دوست دارند اين اتفاق بيفتد چون بدينوسيله مي‌توانند يك دل سير به استقلال بخندند و تلافي سوبله چوبله باختن در داربي‌ها را اينگونه در بياورند. علاوه بر نجف‌نژاد يكي از مسئولين نيز كه سابقه تماشاي مسابقه شموشك – ابومسلم از نزديك را در كارنامه خود دارد، به عنوان جانشين احتمالي فتح‌اله‌زاده نام برده مي‌شود. وي هدف مهم خود در استقلال را، رساندن اين تيم به جام‌جهاني 2014 برزيل عنوان كرده است.

وحشت بلاتر
سردار رويانيان گفت هنوز به طور جدي براي كانديداتوري رياست فدراسيون فوتبال فكر نكرده‌ام. گفته مي‌شود بعد از اين اظهارنظر سپ‌بلاتر و اطرافيان او گورخيده‌اند (يعني ترسيده‌اند)، كه مبادا سردار بعد از كانديداتوري فدراسيون فوتبال ايران، كانديداي رياست فيفا هم بشود. با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند ايشان در فوتبال بخصوص تماشاي دائمي برنامه نود انتظار مي‌رود در صورت كانديداتوري سردار، اكثريت قريب به اتفاق اعضاي فيفا به وي راي بدهند و وي رئيس فيفا بشود. گفته مي‌شود بلاتر نمايندگاني به تهران فرستاده تا وي را از كانديداتوري در رياست فيفا منصرف بكند و حتي پيشنهاد داده امتيازاتي هم به پرسپوليس بدهد تا وي از اين كار انصراف بدهد. يكي از اين امتيازات اين است كه فيفا تيم‌هاي حريف و مقابل پرسپوليس را مجبور مي‌كند درون دروازه‌ خود از ميثاق معمارزاده استفاده كنند تا بدين وسيله برد اين تيم در هر بازي قطعي شده و تيم به رده‌هاي بالاي جدول صعود كند. البته با توجه به اينكه 4 سال رياست فدراسيون فوتبال به شدت به علي كفاشيان خوش گذشته بعيد به نظر مي‌رسد وي جايي به اين اوكازيوني را به اين راحتي در اختيار سردار قرار دهد. در هر حال بايد ديد در دقيقه 90 چه اتفاقي مي‌افتد و به چه كسي تكليف مي‌شود كه براي انتخابات كانديدا بشود. با توجه به فوتبال تكليفي اين احتمال وجود دارد كه اين دفعه به يكي از اعضاي اتحاديه سازنده لنت ترمز تكليف بشود تا وي به وضعيت فوتبال ايران سر و سامان داده و حتي براي فوتبال دنيا الگوسازي هم بشود.

هفته گرد و خاك مبارك باد
سازمان هواشناسي پيش‌بيني كرده بود روزهاي پاياني هفته گذشته در تهران بارش شديد برف، كولاك و باد شديد داشته باشيم. البته اين اتفاق رخ نداد اما در عوض در چند شهرستان و سالن ورزشي ورزشكاران ما كولاك كرده و با صندلي و مشت و لگد به جان يكديگر افتادند و حتي در يك مسابقه زنانه كار به گيس و گيس كشي هم رسيد. در يك شهرستان مشتزنان عزيز، مسئولين كنار زمين، تماشاگران و ساير عوامل مسابقه در سالن محلي گرد و خاك و كولاك كردند و حتي در دقايقي از اين كولاك بجاي برف و باران، براي دقايقي از آسمان صندلي مي‌باريد. در يك سالن ورزشي ديگر و در يك مسابقه بسكتبال بانوان كه اين روزها بخاطر پرواز سكه در پوست خود نمي‌گنجند اين بار بجاي كتك‌كاري با يكديگر، داور مسابقه را مورد ضرب و شتم و احتمالا گيس و گيس كشي قرار دادند. در همين ارتباط مسئول يكي از تيم‌ها به 90MAN گفت: من از اين اتفاق پيش آمده به شدت متاسف هستم اما بايد بگويم كه بازيكنان من تحمل اين همه خوشبختي را ندارند. قبل از اينكه بازيكنان من به داخل سالن مسابقه بروند قيمت سكه تمام بهار آزادي 700 هزار تومان بود اما در پايان مسابقه با خبر شديم كه هر عدد سكه به بيش از يك ميليون تومان رسيده است. البته در اين جنجال خانم ... كه مهريه‌اش1360 عدد سكه است. بيشتر از همه جنجال به پا كرد و بي‌جنبه بازي در آورد كه طي هماهنگي‌هاي به عمل آمده با كميته انضباطي قرار شد وي 15 عدد سكه را به شوهرش ببخشد تا بدينوسيله درس عبرتي باشد براي ساير ورزشكاران خانم كه از اين بي‌جنبه بازي‌ها در نياورند!


 
ارسال در: دوشنبه 10 بهمن ساعت 18:14 (1390/11/10)