گرفتن حقوقی بدون کار در تهران و در ازای زندگی در هتلی 5 ستار

مدیریت به سبک رویانیان؛ دستیار آلمانی استیلی به جمع مشاوران پیوست


 
 
 رالف سومدیک از این پس مشاور فنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و وظیفه دارد تا پایان فصل درباره عملکرد دنیزلی به رویانیان گزارش بدهد.
 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، پس لرزه های مربی گری حمید استیلی همچنان ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس در آخرین نشست خود با مربی آلمانی به او اعلام کرد در صورتی که خواهان گرفتن مبلغ قراردادش است باید در مقام مشاور فنی و با شرایط اعلامی باشگاه به کارش ادامه بدهد. گویا قرار است هر کس را که دنیزلی نخواست به حلقه مشاوران مدیرعامل اضافه شود.
سومدیک که در ابتدای فصل با این جمله معروف استیلی که: «دستیاری می آورم در حد کارلوس کی روش» به پرسپولیس اضافه شده بود به دردسر بزرگ مدیران جدید این باشگاه بعد از رفتن استیلی تبدیل شده است.
فسخ یک طرفه قرارداد این مربی جرایم سنگین فیفا را در پی خواهد داشت و پرونده پرسپولیس هم این قدر در کمیته قضایی فیفا سنگین است که شکایت ها از این تیم تقریبا بدون رسیدگی با حکم محکومیت تیم تهرانی به پایان می رسد. به همین دلیل مدیران تیم سرخپوش با اتخاذ تصمیمی دقیق به مرد آلمانی پیشنهاد داده اند متممی جدید را برای فعالیت تا پایان فصل امضا کند که قراردادش را کاهش می دهد و او نکات فنی اش از تماشای بازی های پرسپولیس را به رویانیان خواهد داد.
سومدیک که حاضر به گرفتن نیمی از مبلغ قراردادش نشده، اگر چه تا همین جا هم ضرری بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود اما شاید امروز این متمم را امضا کند تا 6 ماه کم دردسر را برای گرفتن حقوقی بدون کار در تهران و در ازای زندگی در هتلی 5 ستاره، در پیش داشته باشد. البته حسن این اتفاق برای پرسپولیس پیشگیری از محرومیتی بین المللی است که برای شان دردسرساز می تواند باشد.
لازم به ذکر است که خوردبین نیز پس از جدایی از نیمکت پرسپولیس حکم مشاور مدیرعامل را از رویانیان دریافت کرد.