بیگی:استقلال اهواز بنگاه کلاهبرداری شده بود

بیگی:استقلال اهواز بنگاه کلاهبرداری شده بود/چکی که به من دادند متعلق به خانمی بود که از فوتبال سر در نمی آورد

فوتبال ایران/هافبک  پیشین  تیم فوتبال استقلال اهواز  گفت:چکی که مدیران وقت باشگاه به من دادند و هرگز نقد نشد متعلق به خانمی بود که خودش در تنگنای شدید مالی بود.
به گزارش اوج نیوز،سعید بیگی که با گذشت یک سال از حضورش در استقلال اهواز نتوانسته حق و حقوق و قراردادش با این باشگاه را نقد کند اظهار داشت: متاسفم از اینکه در این روزهائی که فوتبال ایران را تب منشور اخلاقی در بر گرفته و همه فوتبال ایران به دنبال کلاهبرداری های جزئی در فوتبال می گردند، کسی به کلاهبرداری های عمده در فوتبال توجهی نمی کند. چرا کسی به کار برادران شفیع زاده که استقلال اهواز را بنگاهی برای کلاهبرداری کرده اند توجه نمی کند؟ من خودم یکی از ضربه خورده ها از این جریان هستم و فوتبالیست نظیر من زیاد است.
هافبک تیم سایپای شمال ادامه داد: این باشگاه هنگام عقد قرارداد با من دو فقره چک به من داد که خودشان هم می دانستند که این چک ها پول نخواهد شد. وقتی هم که بعد از مدت ها پیگیری از نقد شدن این چک ها نا امید شدم توسط وکیل پیگیری کردم و دیدم این چک ها متعلق به یک خانم است که به هیچ وجه از فوتبال سر در نمی آورد و خودش هم در تنگنای مالی است.
بیگی توضیح می دهد: وقتی وکیلم بیشتر پیگیر شد متوجه شدیم که این آقایان ترفندی داشتند بر این مبنا که جمعی از آدم های بیکار و نیازمند را جمع می کردند و ابتدا کاری یا شغلی برایشان ایجاد می کردند و به نام آن ها حساب جاری باز کرده و با حساب آن ها وام می گرفتند. چکهایشان را خرج می کردند که مثلا دو فقره از همین چک ها به دست من افتاد و اقساط وام ها را هم پرداخت نمی کردند و این آدم ها را با اقساط پرداخت نشده و چکهای برگشتی به امان خدا می سپردند.

وی ادامه می دهد: من الان دارم  علیه آقایان صحبت می کنم و دوست دارم که به خاطر این صحبت ها از من شکایت کنند تا لااقل به بهانه این شکایت بتوانم آن ها را در دادگاه صالحه ملاقات کنم. من مدرک و سند در دست دارم و می توانم حرفهایم را ثابت کنم. اگر غیر از این بود چرا باید چک های یک خانم بی ربط به فوتبال به عنوان پیش پرداخت قرارداد فوتبالی من در دست من باشد؟
بیگی خاطر نشان ساخت: امیدوارم که در این روزهائی که در فوتبال ما همه حرف از ستاندن داد مظلومان می زنند و به راحتی اسم دلال ها و آدم هائی که فوتبالیست ها را بدبخت کرده اند را به زبان می آورند، یکی هم پیدا شود که داد ده ها فوتبالیست زیان دیده را از این آقایان بگیرد. آقایانی که باشگاهشان نه تنها به جمع کثیری از فوتبالیست ها، بلکه به جماعتی از مربیان، رستوران ها، هتل ها، آژانس های مسافرتی، تولیدی های البسه ورزشی و..... بدهکار است.