پزشک تیم پول خرید چسب و باند ندارد

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا درباره جلسه بازیکنان ذوب آهن با مسئولان باشگاه اظهار داشت: جلسه مثل همیشه افتضاح بود. پولی در باشگاه نیست که به ما بدهند. آدم از رفتن در باشگاه پشیمان می شود چون باید بروی و ببینی تا عمق فاجعه را درک کنی. این باشگاه اسمش باشگاه فرهنگی ورزشی نیست. باید اسمش را باشگاه فاجعه گذاشت.
 
وی افزود: تا حالا در تاریخ لیگ برتر ایران باشگاهی به این فلاکت نرسیده است. باشگاهی که ما این همه جان کندیم تا آن را به نام و آوازه ای برسانیم حالا در حال منحل شدن است و کک کسی هم نمی گزد. الان جایی رسیده که لپ تاپ مدیرعامل جلویش خاموش شد و اینترنت هم نداشت.
 
مدافع ذوب آهن ادامه داد: باشگاه پول ندارد امورات روزانه خود را بگذارند. تلفن و اینترنت باشگاه آنها قطع شده است. این بزرگترین مصیبت برای ورزش اصفهان است. برای سپاهان هم زنگ خطر است که شاید فردا به چنین وضعی دچار شود. هیچ کس به داد ما نمی رسد. 3 ماه است مشکلات به اوج رسیده. با جلسات که مشکلی حل نمی شود. راه و چاره ای هم نیست. چندماه قبل حداقل اینترنت و تلفنی در باشگاه بود اما الان این امکانات اولیه هم وجود ندارد.
 
حسینی گفت: راننده باشگاه ما پول ندارند تا بنزین بزند و بازیکنان خارجی را به منزل برسانئ. این مربیان و بازیکنان در ایران غریبند و اصفهان را بلد نیستند. اگر روزی اتفاقی برایشان بیفتد گریبانگیر همه ما می شود. آنها با آژانس این ور آن ور می روند. همه دست به دست هم گذاشتند تا ذوب سقوط کند. نمی دانم چه نفعی به آقایان می رسد؟ فوتبال، بسکتبال، هندبال، والیبال و تمام رشته ها انگیزه ای برای ادامه فعالیت ندارند. 
 
وی تاکید کرد: قانونی را تصویب می کنیم تا کشور پیشرفت کند اما نمی دانیم که این قانون ما را فلج کرده و منجر به تعطیلی باشگاه دارد می شود. نماینده ها و مجلس باید پاسخگو باشند. ذوب آهن در حال ترکیدن و انفجار است. من نمی گویم ذوب آهن خصوصی نشود ولی باید به باشگاه ها زمان داد. یک شبه که تیم ها خصوصی نمی شوند. خدا را شکر کنیم که در این مشکلات فکری آسیب ندیدیم و سالم هستیم. 
 
مدافع ذوب آهن افزود: کسی به خانواده ورزشکاران فکر نمی کند. آیا می دانند چند هزار ورزشکار از ذوب آهن ارتزاق می کنند؟ خیلی از کارگران دست از کار کشیده اند. تیم ما باید شانزدهم می شد ولی با غیرت و تعصب و انگیزه ای که داشتیم تیم را ششم کردیم. چه بسا تیم های متمولی در رده پائین تر از ما هستند. اگر مشکلات حل نشود اتفاقی ناگوارتر می افتد. به شما قول می دهم که اگر شرایط این طور بماند ما یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک هستیم. 
 
حسینی گفت: بازیکنان ما قبلا ماشین های 100 میلیونی سوار می شدند. 3 ماه قبل آنها را فروختند و ماشین 30 میلیونی خریدند. الان این را هم فروختند و همه پراید سوار شدند. تیم ما در تمرینات بهترین تغذیه ها را داشت ولی الان بعد از تمرینات "تی تاپ" و کیک 50 تومانی می خوریم. این است وضع باشگاه ما. دوست نداریم تیم ششم باشیم. مگر آبروی خود را از سر راه آوردیم. وقتی می گویند پول نمی دهیم یعنی این که باشگاه را منحل کنید. چرا منحل نمی کنید تا ما تکلیف خود را بدانیم.
 
وی افزود: بچه ها دل و دماغ و انگیزه تمرین ندارند. همه ناامید شدند. ما که ادعای حرفه ای می کنیم، آماتور هم نیستیم. پیکر ذوب آهن نیمه جان است. پزشکان ما دارو، چسب و باند برای درمان بازیکنان ندارند. با این وضع رضایت نامه ما را بدهند. ما برای مسئولان ارزش نداریم. 
 
مدافع ذوب آهن تاکید کرد: پرسپولیس مگر تیم دولتی نیست پس چطور و از چه منبعی 3 میلیارد به دنیزلی می دهد؟ ما لنگ یک میلیون پول هستیم ولی یک باشگاه دولتی دیگر فقط در نیم فصل دوم میلیاردی هزینه می کند. آدم خداوکیلی شک می کند. کسی نتوانست قدرت ذوب آهن را تحمل کند. این قانون هم فقط برای زمین زدن ذوب آهن بود. مگر ابراهیم زاده چقد باید آبرویش را بگذارد؟